Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Nie ma wolności bez praworządności. Prof. Marcin Matczak
Er is geen vrijheid zonder de rechtsstaat. Prof Marcin Matczak

WEES GEWAARSCHUWD - NEP bloedprikkers ACTIEF in Nederland Klik hier voor meer informatie.

Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic 'Geen hetze tegen polen na verlies dochter' (Read 908 times)
Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

'Geen hetze tegen polen na verlies dochter'
25.07.2012 at 10:36:22
Print Post  

Hoewel dit geen nieuwsforum is wilde ik jullie dit niet onthouden.

Alle respect voor deze man en zijn vrouw.

'Geen hetze tegen polen na verlies dochter'

WIERINGERWERF - De ouders van de bij een tragisch verkeersongeval omgekomen Kim van Zoonen (35) uit Wieringerwerf willen niet dat er een hetze tegen Polen ontstaat.

,,Op internet circuleren de raarste geluiden, waar wij ons van distantiëren’’, stelt vader Loek van Zoonen (61) mede namens zijn vrouw Ria (58).

,,Wij hebben een winkel en krijgen daar heel veel lieve Polen over de vloer. Wij zijn boos, woest. Iemand uit het mooie Poolse land heeft, beneveld door de drank, Kim uit ons leven geramd. Alleen moeten we nu niet alle Polen over één kam scheren.’’

Hun dochter is 15 juli overleden nadat ze tegen een boom langs de N240/Medemblikkerweg was geknald. Buiten haar schuld kwam ze vlak daarvoor in botsing met een tegenligger die op de verkeerde weghelft reed.

De bestuurder, een 30-jarige Pool uit Slootdorp, was onder invloed van alcohol en had vier keer te veel drank op. Hij wordt verdacht van doodslag.

Kim van Zoonen is zaterdag in besloten kring begraven. Onder grote belangstelling is ze in een roze wagen naar de begraafplaats in Middenmeer gebracht. ,,Bijna het hele dorp stond langs de kant. Hartverwarmend.’’

In een emotionele oproep laat haar vader weten dat werkgevers hun verantwoording moeten nemen en alcoholgebruik op de werkvloer moeten ontmoedigen.

,,Zij moeten beter op hun personeel letten, hebben een opvoedkundige taak. Dit ongeluk is om twee uur ’s middags gebeurd, zo vroeg is de drank er doorheen gegaan. Het is toch niet normaal dat je dan in je auto stapt.’’

http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/schagen/article16900463.ece/Geen-h...; 25.07.2012

Back to top
IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

Re: 'Geen hetze tegen polen na verlies dochter'
Reply #1 - 27.07.2012 at 18:34:39
Print Post  
Zwaar straffen.

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #2 - 27.07.2012 at 19:38:15
Print Post  

idd, minimaal tien jaar geen rijbewijs, zelfs niet voor een fiets met hulpmotor.

Back to top
IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

Reply #3 - 27.07.2012 at 20:25:15
Print Post  
Jij bent mild in de strafmaat, die de rechter uiteindelijk gaat opleggen.

Maar ik ben geen voorstander voor zware discussies over dit soort onderwerpen op een Polen forum.

Dus laat ik het hierbij. 

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #4 - 27.07.2012 at 20:58:16
Print Post  

Dit buiten de rest van de straf om.

Hoeft geen zware discussie te zijn.  Wink

Back to top
IP Logged