Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Nie ma wolności bez praworządności. Prof. Marcin Matczak
Er is geen vrijheid zonder de rechtsstaat. Prof Marcin Matczak

Page Index Toggle Pages: [1] 2  Send TopicPrint
Hot Topic (More than 15 Replies) Verblijf krakow en omgeving gezocht (Read 4.647 times)
Krakow
Beginnend Lid
**

Polenforum.nl: Het ontmoetingspunt

Verblijf krakow en omgeving gezocht
27.07.2015 at 16:32:45
Print Post  
Hoop dat ik het in de goede topic plaats.Help... Ik zie door de bomen het bos niet meer.  We zoeken een verblijf voor 2 volwassenen en 3 kinderen (11,9 en 1 jaar) inclusies babybed in krakow of omgeving maximaal 20 minuten ervan af,  een appartement of vakantiehuisje . Gaat om de periode 8 augustus tot 14 augustus. Liefst iets met keuken (en desnoods ontbijt) Maar ook moet deze plek geschikt zijn om de auto neer te zetten inclusief dakkoffer. Het liefst dat er om de accomodatie heen ook een beetje te zien is en we savonds laat niet stil en alleen in het bos zitten  Wink zat ook al in wieliczka te kijken. Maar in deze omgeving hebben we helemaal geen ervaring. Dus wie o wie weet iets of kan ons helpen aan een plekje  Smiley Dank

Back to top

IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Re: Verblijf krakow en omgeving gezocht
Reply #1 - 27.07.2015 at 18:05:44
Print Post  
Beste Krakow,

Een site waar ik wel eens kijk is deze:

http://www.fewo-direkt.de/search/polen/krakow/Regionen:10014/arrival:2015-08-08/...

Succes,
Joe

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #2 - 27.07.2015 at 21:13:46
Print Post  

Hai Krakow,

Welkom op Polenforum.nl, de plaats van je topic is je vergeven asl we er op mogen rekenen dat je na die periode hier een kort verslag over hoe het geweest is neerzet.  Wink

Ik heb zelf geen ervaring, maar zal even kijken, ben eigenlijk bang, Polen kennende dat je een beetje aan de late kant bent, en dat de factor geluk mee moet gaan spelen.

Maar, we houden moed.

Mvg
Pieszyce

Back to top
IP Logged

Krakow
Beginnend Lid
**

Reply #3 - 27.07.2015 at 23:04:21
Print Post  
Ben nog steeds druk aan het zoeken ook via email tips gekregen. Maar nog steeds niet "de prins op het witte paard gevonden". Manlief zit gewoon met de auto (en vooral de dakkoffer) die hij veilig kwijt wil. Daarnaast moeten we drie kinderen goed bezig kunnen houden zjucht

Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #4 - 28.07.2015 at 00:48:27
Print Post  

Ik zou morgen direct onderstaande proberen.

http://www.simonsetours.nl/contact.html

De dame in kwestie is zeer hulpvaardig en waarschijnlijk weet zij als ze zelf niets heeft wel iemand die je om hulp kunt vragen.  Mij heeft ze altijd goed en direct van alle info voorzien.

Simonse tours doet namelijk niet alleen busreizen.

Back to top
IP Logged

nemo.omen*
Polenforum Veteraan

Reply #5 - 28.07.2015 at 09:41:07
Print Post  
Ben net terug uit van een weekje Krakow c.a. Accomodaties zijn bv goed te vinden via Tripadvisor en Booking.com

Gerrit van Asperen /Borenbas

Though I look old, yet I am strong and lusty

William Shakespeare
As you like it,
Act II ,scene III

No Civilisation without Destillation

Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können.
(Jean Paul)

No more slavery (the Fugs)
Back to top

IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Reply #6 - 28.07.2015 at 16:08:37
Print Post  
Bij ons eerste bezoek aan Krakau hebben wij een appartement gehuurd net buiten de stad. 
Was een etage in een vrijstaand huis. De auto stond op het eigen terrein achter een afgesloten hekwerk.

Naar het centrum namen wij een taxi. Kost echt weinig.

Adres weet ik niet meer.

en ik zou met u niet willen ruilen – ik zou er geld voor willen geven – om net als u – mezelf te zijn
Back to top

IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Reply #7 - 28.07.2015 at 16:15:03
Print Post  
nemo.omen* wrote on 28.07.2015 at 09:41:07:
Ben net terug uit van een weekje Krakow c.a. Accomodaties zijn bv goed te vinden via Tripadvisor en Booking.com

Nemo.omen,

Mee eens, heb nog nooit een probleem gehad met een booking in een Poolse stad. 

Joe

Back to top

IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Reply #8 - 28.07.2015 at 16:39:52
Print Post  
Krakow wrote on 27.07.2015 at 23:04:21:
Ben nog steeds druk aan het zoeken ook via email tips gekregen. Maar nog steeds niet "de prins op het witte paard gevonden". Manlief zit gewoon met de auto (en vooral de dakkoffer) die hij veilig kwijt wil. Daarnaast moeten we drie kinderen goed bezig kunnen houden zjucht

Waarom zoeken naar een prins op een wit paard?

In Krakau heb ik ooit een appartement gehuurd zonder garage. Gewoon de auto gestald op een bewaakte parking. Niets aan de hand. 

Je moet ook niet overal beren willen zien. 

En drie kinderen bezig houden in Krakau, daar heb ik geen ervaring mee. 

Hoop wel dat jullie reis een succes wordt.

Back to top

IP Logged

Krakow
Beginnend Lid
**

Reply #9 - 28.07.2015 at 19:13:30
Print Post  
jammer joe dat je het niet meer weet.
en prins op witte paard ja ik weet het bestaan nu eenmaal niet. maar hoorde al weer viavia dat in centrum rijden geen pretje is en man het liever niet wil. ik google me al suf op booking en die andere maar nog steeds niet het... bij. veel glazen tafels in appartement (tja niet echt safe voor 1 jarige ) of onderkomen genoeg maar zonder babaybed etc etc. heb intussen die simone tours gemaild nog niks gehoord maar komt vast nog wel. vanavond ga ik me er maar weer eens op storten en hou jullie echt op de hoogte. overdag geen tijd met de drie koters. Roll Eyes

Back to top

IP Logged

nemo.omen*
Polenforum Veteraan

Reply #10 - 29.07.2015 at 09:23:24
Print Post  
Beste Krakow

Wellicht even op een andere wijze googlen, warbij je wel de vertaling Pools-Nederlands moet aanzetten.
Google onder: nogleci 5 osob Krakow (overnachting voor 5 personen in Krakow). Je krijgt dan heel veel. Vaak is bij appartement aangeduid het aantal personen

Gerrit van Asperen /Borenbas

Though I look old, yet I am strong and lusty

William Shakespeare
As you like it,
Act II ,scene III

No Civilisation without Destillation

Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können.
(Jean Paul)

No more slavery (the Fugs)
Back to top

IP Logged

Joe DiMaggio
Super Veteraan

Reply #11 - 29.07.2015 at 16:24:07
Print Post  
Krakow wrote on 28.07.2015 at 19:13:30:
jammer joe dat je het niet meer weet.
en prins op witte paard ja ik weet het bestaan nu eenmaal niet. maar hoorde al weer viavia dat in centrum rijden geen pretje is en man het liever niet wil. ik google me al suf op booking en die andere maar nog steeds niet het... bij. veel glazen tafels in appartement (tja niet echt safe voor 1 jarige ) of onderkomen genoeg maar zonder babaybed etc etc. heb intussen die simone tours gemaild nog niks gehoord maar komt vast nog wel. vanavond ga ik me er maar weer eens op storten en hou jullie echt op de hoogte. overdag geen tijd met de drie koters. Roll Eyes

Hoi Krakow,

Dat zijn vaak de mooiste berichten, viavia. Rijden in een Poolse stad is gewoon een kwestie van opletten en je aanpassen.
Rijdt jouw man graag in een grote stad in Nederland? 

Persoonlijk zou ik in jouw situatie iets zoeken buiten Krakow en de stad met omgeving vandaar uit bezoeken. 

Succes,
Joe

Back to top

IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Reply #12 - 29.07.2015 at 16:59:30
Print Post  

Kraków heb je hier ook al gekeken, 

http://polenforum.nl/polenblog/polen-links-links-polen/

thema "Toeristische informatie

zitten ook wat Nederlanders tussen die verhuren.

Back to top
IP Logged

Krakow
Beginnend Lid
**

Reply #13 - 30.07.2015 at 23:12:16
Print Post  
Dank aan alle zoekers en meedenkers en linken gevers ! We hebben iets gevonden! We hebben besloten toch iets korter heen te gaan. We gaan van donderdag tot dinsdag en het is via booking gegaan. Juist omdat we moelijk aan een appartement kwamen vooral mbt tot parkeren met dakkoffer. het is geworden: http://www.booking.com/hotel/pl/krakow_wmsystem.nl.html?aid=318615;label=New_Dut...;

Hoogte ondergrond garage is 2.50. Moet lukken. En ze waren zo vriendelijk om een aparte prijs te maken terwijl we eerst boeken via booking , want ze gaan van twee kamers een familiekamer maken. Er was dus veel mogelijk. Dank jullie wel allemaal !

Back to top

IP Logged

Krakow
Beginnend Lid
**

Reply #14 - 30.07.2015 at 23:14:49
Print Post  
O ja voor andere reizigers nog even 3 appartementen die in de race meededen voor verblijf in polen , en ook betaalbaar leek ons. die ik ook dankzij jullie heb gevonden: 
http://www.villas.com/nl/polen/klein-polen/krakau/p/apartamenty-dolna.html?tab=1...

en 

http://www.fewo-direkt.de/ferienwohnung-ferienhaus/p1713775

en 

http://www.booking.com/hotel/pl/dwor-w-boleniu.nl.html?aid=311093%3Blabel%3Dange...

Back to top

IP Logged

Page Index Toggle Pages: [1] 2 
Send TopicPrint