Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Donald Tusk:
Nie ma złych wyborców. Nie ma też złych regionów. Jest zła, skorumpowana
i agresywna władza. To ona dzieli, by rządzić. Walczmy z nią, nie między sobą.

Er zijn geen slechte kiezers. Er zijn ook geen slechte regio's. Er is een slechte, corrupte en
agressieve overheid. Ze verdeelt om te regeren. Laten we met haar vechten, niet onder ons.

Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic Verdwijnende subcommissie van Smoleńsk (Read 168 times)
Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Verdwijnende subcommissie van Smoleńsk
11.03.2019 at 21:20:30
Print Post  

Verdwijnende subcommissie van Smoleńsk
We zijn op zoek naar Macierewicz's experts

11 maart 2019 

"Oeps! Helaas hebben we niets gevonden" - dit bericht verschijnt, wanneer op de website van het Ministerie van Nationale Defensie, 
de "subcommissie Smolensk" zoekt in de zoekmachine. Telefoons werken ook niet, en Antoni Macierewicz beantwoordt alleen met 
"bedankt" voor onze vragen en verbreekt de verbinding

Het verdedigingsministerie heeft een nieuwe website. Op de vorige was er een speciaal tabblad van de Smoleńsk Subcommissie met 
een wit en rood schaakbord, maar nu is ze verdwenen. Dus ik ga op zoek naar een groep, dat het oog was in het hoofd van het 
vorige hoofd van het ministerie van Defensie Antoni Macierewicz.

Wie heeft het boek aan president Kaczyński gegeven?

In het begin schrijf ik een e-mail naar het adres van het subcomite secretariaat@mon.gov.pl. Het was aan het begin van het jaar actief,
hoewel ik geen antwoorden kreeg.  Het apparaat informeert nu: "Het bericht kan niet worden afgeleverd. Het domeinnaamsysteem 
(DNS) meldde dat het domein van de ontvanger niet bestaat."

Ik bel het nummer op de oude sub-site +48 261 842 250, het is open van maandag tot vrijdag van 8,30-16,30. "Sorry, er is geen 
dergelijk nummer" - Ik hoor het aan de telefoon.

Dus ik bel de persdienst van het ministerie van Defensie - de officier van dienst weet het niet waarom de Smoleńsk Subcommissie 
verdwenen is. Hij belooft het te checken, hij vraagt om een e-mail. Verstuurd, ik vraag om informatie,  hoe kan ik contact opnemen
met de Subcommissie. Wat de toegang tot openbare informatie betreft, vraag ik ook om gegevens over de begroting van 
de subcommissie voor 2019 en de uitgaven voor expertise van vorig jaar; experimenten, bezoldiging van de leden, binnenlandse 
en buitenlandse reizen. Ik krijg geen antwoord.

Bron: wyborcza.pl przez Agnieszka Kublik język po Polsku 

Back to top
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint