Polemforum.nl
Polenforum.nl •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Donald Tusk:
Nie ma złych wyborców. Nie ma też złych regionów. Jest zła, skorumpowana
i agresywna władza. To ona dzieli, by rządzić. Walczmy z nią, nie między sobą.

Er zijn geen slechte kiezers. Er zijn ook geen slechte regio's. Er is een slechte, corrupte en
agressieve overheid. Ze verdeelt om te regeren. Laten we met haar vechten, niet onder ons.

Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic Poolse slachtoffers van crash herinnerd in Smoleńsk Rusland (Read 160 times)
Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Poolse slachtoffers van crash herinnerd in Smoleńsk Rusland
12.04.2019 at 01:26:32
Print Post  

Poolse slachtoffers van crash herinnerd in Smoleńsk Rusland

Een groep ambtenaren woonde op woensdag ceremonies bij in de buurt waar de president van Polen en 
95 anderen werden gedood bij een vliegramp in West-Rusland negen jaar geleden, meldde een persbureau.

Woensdag was het precies negen jaar geleden dat een Pools vliegtuig met president Lech Kaczyński, zijn vrouw Maria 
en 94 anderen, waaronder politieke en militaire topfiguren, bij de westelijke Russische stad Smoleńsk neerstortte en 
iedereen aan boord om het leven kwam.

De herdenkingen in de buurt van Smoleńsk Militare Luchthaven, naast de plek waar de Tu-154M-jet in 2010 neerstortte, 
werden geleid door de Poolse ambassadeur in Moskou, Włodzimierz Marciniak, meldde het Poolse persbureau IAR.

Lees hier verder . . . . polennieuws.nl . . .
« Last Edit: 12.04.2019 at 02:07:29 by Pieszyce* »  
Back to top
IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Re: Poolse slachtoffers van crash herinnerd in Smoleńsk Rusland
Reply #1 - 12.04.2019 at 02:27:06
Print Post  

Zomaar een gedachte.....

Polish jetcrash victims remembered in Russia

Is de titel jetcrash niet een beetje vreemd voor een vliegtuig dat neerstort met je eigen president er in??

@PolskawRuinie2     @polskawruinie2    gisteren 

Tak polski rząd pisu,uroczyście uczcił 9 rocznice katastrofy smoleńskiej, jak wam nie wstyd?

Ja, zo herdacht de Poolse PiS regering, plechtig de 9e herdenking van de Smolensk-catastrofe, schamen we ons niet?

Ik heb de link naar de foto’s geplaatst zodat jullie ze zelf groter kunt maken

https://twitter.com/polskawruinie2/status/1115984463417237504

Ik had nog een reeks foto’s waar je goed kon zien, hoe alles daar aan verwaarlozing onderhevig is. Deze link 
ben ik echter kwijt en als je bij Twitter meer dan 1 dag terug gaat zoeken kun je het vergeten, dus ik heb ze, tot 
mijn enorme spijt niet meer kunnen vinden. Excuses daarvoor.

Waarom moeten Polen die in Rusland wonen die herdenking doen, die misschien niets met PiS hebben?

Waarom gaat er geen hooggeplaatste PiS afgevaardigde, bijvoorbeeld de Kamervoorzitters, samen met de 
minister van defensie en buitenlandse zaken daar naar toe?
ASntek Macierewicz gaat zeker niet want die is als de dood, zijn hoofd daar te laten zien, maar er zijn er zo vele, 
die wel konden gaan. Ik heb gelezen dat er privé een paar mensen zijn geweest, maar is zoiets geen overheidszaak?

Waarom wel dat hele officiële uitbundige gebeuren in Polen, maar een kleine afvaardiging sturen naar Smoleńsk
is niet mogelijk?

Zal het net zo aflopen als met Katyń waar alleen elke jaar de vereniging van familie van Katyńs slachtoffers in 
een kleine delegatie te zien is, maar Politiek nooit of alleen vlak voor verkiezingen??

Kolonel Mazguła heeft jammer genoeg gelijk. 

Hier een video waar men kan zien welke afzettingen er zijn, zodat Kaczyński met zijn club, van de kerk naar het 
presidentiële palies kan gaan, die afzetting was er dus de 8e al en nu zijn er al waarschuwingen dat het in mei, ik 
dacht van 1 tot en met 4 mei weer gaat gebeuren.

Video https://twitter.com/polskawruinie2/status/1115956257851047936

En de belastingbetaler maar betalen. Triest, want ik heb vorige week ergens op iemands website de kosten 
gelezen, die zijn enorm.

Voor bovenstaand groepje was alles afgezet. Groepje wordt trouwens elk jaar kleiner. 

Foto van vanmiddag

Herdenken deze mensen?  Cry

Zijn er mensen die iets van de herdenkingen in Rusland op TV hebben gezien???

Back to top
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint