Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Donald Tusk:
Nie ma złych wyborców. Nie ma też złych regionów. Jest zła, skorumpowana
i agresywna władza. To ona dzieli, by rządzić. Walczmy z nią, nie między sobą.

Er zijn geen slechte kiezers. Er zijn ook geen slechte regio's. Er is een slechte, corrupte en
agressieve overheid. Ze verdeelt om te regeren. Laten we met haar vechten, niet onder ons.

Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic PiS onthult de Smoleńsk waarheid: we hebben geen bewijs van de aanslag (Read 66 times)
Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

PiS onthult de Smoleńsk waarheid: we hebben geen bewijs van de aanslag
03.11.2019 at 12:33:29
Print Post  

PiS onthult de Smoleńsk waarheid: we hebben geen bewijs van de aanslag

2 november 2019 - 12:17

Op zaterdagochtend, hoorde ik in de informatiedienst van Trójka in mijn correspondentie met Smolensk iets, dat me in een leunstoel vastzette. Dubbel.

Maciej Jastrzębski, een correspondent van de Poolse radio, zond vanuit Smoleńsk uit: "In het bos van Katyń vermoordden in het voorjaar van 1940 
de Russische beulen meer dan 4,5 duizend Poolse officieren met een schot in de achterkant van hun hoofd. 70 jaar later stortte om tot dusver onbekende 
redenen een vliegtuig neer op de luchthaven van Smoleńsk met een delegatie van de Poolse autoriteiten op weg naar Katyń. Lech Kaczyński en 95 mensen
die hem vergezelden stierven bij de crash".

Dit gaat natuurlijk over het fragment "Om onverklaarbare redenen is er een vliegtuig neergestort op het vliegveld van Smoleńsk."

Rest is jammer genoeg achter de betaalmuur, als ik het kan vinden volgt de rest alsnog.

Bron:   wyborcza.pl przez Agnieszka Kublik  język po Polsku

Back to top
IP Logged

Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Re: PiS onthult de Smoleńsk waarheid: we hebben geen bewijs van de aanslag
Reply #1 - 03.11.2019 at 12:41:09
Print Post  

Twee directe reacties:

eRZet @RadekZKraka

Przez osiem ostatnich lat... Skurwysyny!!! #PISlam

Sinds acht jaar ... kl**tzakken !!! #PISlam

Radosław Sikorski MEP @sikorskiradek

Ale co na trupach zdobyli politycznie, to ich.

Maar over de lijken heen wonnen ze politiek, dat zijn zij.

Tot nu toe alleen dit, maar GW is meestal snel van alles op de hoogte.

Als er meer berichten komen, zal ik ze plaatsen, dit is tot nu toe het enige bericht maar wel van een 
betrouwbare journaliste

8 jaar lang, terroriseert PiS de Polen en de rest van de wereld met het Smoleńsk verhaal, 
8 jaar lang kan idioot Macierewicz met zijn commissie van ONdeskundigen zijn gang gaan, 
8 jaar lang heeft die opgefokte tuinkabouter de Polen misleidt, medelijden opgewekt zodat ze op hem stemde, terwijl ieder weldenkend mens wist dat hij stond te liegen, 
8 jaar lang is Warschau elke maand opgeschrikt door een groepsekteleden, die met alle geweld de afgezette straten bevolkte,
8 jaar lang zijn er leugens verkocht, terwijl misschien de enige waarheid, dat door dwang van Leckh K. het vliegtuig neerstortte, werd verborgen
8 jaar lang worden de inwoners van Kraków geterroriseerd met de maandelijkse colonne van overheid Limousines, terwijl onze kabouter slecht Kamerlid is.

Ik hoop dat er snel meer komt.

Back to top
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint