Polemforum.nl Polenforum.nl  •  Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Nie ma wolności bez praworządności. Prof. Marcin Matczak
Er is geen vrijheid zonder de rechtsstaat. Prof Marcin Matczak

Page Index Toggle Pages: 1 Send TopicPrint
Normal Topic Politie? overtreed bevoegdheden bij controle van automobilist. (Read 62 times)
Pieszyce*
Forum Administrator

Właściciel

Politie? overtreed bevoegdheden bij controle van automobilist.
02.12.2019 at 16:07:17
Print Post  

Politie? overtreed bevoegdheden bij controle van automobilist.

Het was me vannacht te laat om alles te downloaden en te plaatsen, maar deze video zegt genoeg.
Veel reacties gelezen en sommigen stellen zelfs dat het geen complete Politie uniformen zijn.
Volgens Twitterraars komt deze manier van aanhouden wel vaker voor en echt tegenwerken doet
de jongeman niet want hij zegt op een moment, even mijn telefoon pakken en dan kom ik uit de auto. 
Op dat moment valt de dikke politieman aan, voor mij is de aanhouding behoorlijk provocerend want 
wie is die man met die politiejas aan en dat schrijfblok in de hand??

Bartosz Arlukowicz heeft geretweet

Piotr @sogib2710 
Bandyci!!! @PolskaPolicja  widzieliście ten film? @Adbodnar  @Arlukowicz  @Platforma_org

Bandieten !!! @PolskaPolicja heb je deze film gezien? @Adbodnar @Arlukowicz @Platforma_org 

KaSia_Cha @Chaber_Ka
Wobec Pana żadnych czynności nie wykonujemy 
Brońmy Wolne Sądy, bo jutro w kajdanach możemy być My..

Wij voeren geen acties tegen u uit 
Laten we Free Courts verdedigen, want morgen kunnen we in ketens zitten ...

Video:
https://twitter.com/Chaber_Ka/status/1201209034143076353    <<

Zoals die jongeman wordt neergelegd met een nekklem, had men zijn ne kunnen breken, iets wat in NL al is gebeurd, 
dit mag niet, ook niet dat er een een voet op zijn benen zet en een ander zijn knie in zijn nek, zelfs niet als het een
bandiet zou zijn. Goed dat zijn vriendin het allemaal opneemt.

Nu weet ik het niet of het nog voorkomt, maar men heeft eens getracht mij zo aan te houden in Droszków om 21:00 in de zomer.
Zoals iemand van het consulaat in Wrocław mij eens vertelde handelde ik.
Ik ben als een speer doorgereden naar Jasień en heb me gemeld op het politiebureau aldaar waar ik mensen kende.

2 uur later was duidelijk dat het bandieten waren inclusief uniform en auto, die mij aan wilde houden, vond het al raar dat
toen ik doorreed er niemand achter me aankwam.

Back to top
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send TopicPrint