Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Szafrańska wil de executie van SOP-officieren die hebben geholpen criminelen te vangen!

Gestart door Pieszyce, 17 januari 2024, 19:22

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Szafrańska wil de executie van SOP-officieren die hebben geholpen criminelen te vangen!
Zal een PiS-columnist worden gearresteerd?

17 januari 2024

citaatfoto: Wiesci24.pl

Pathomedia PiS.

PiS-mediaberoemdheid Irena Szafrańska eist de executie van officieren van de Staatsbeschermingsdienst (SOP) die hebben geholpen criminelen [Kamiński en Wąsik] te vangen die zich schuilhielden in het presidentiële paleis.

Bovendien beweert de voormalige journalist van het weekblad "Wprost" en "Gazeta Polska" dat er een aanval heeft plaatsgevonden in Smoleńsk - en dat de broer van de PiS-voorzitter "vermoord" is.

Bron:    wiesci24.pl     język po Polsku

Pieszyce

Ik weet niet hoe de rest van het forum er over denkt, maar dit is bij de beesten af. Beide heren hebben complete familie's in het ongeluk gestort, zijn medeverantwoordelijk voor de dood van B. Blida en A. Lepper en nog een hoop zeer onfrisse zaken.

Goed, ik ben geen fan van PiS, maar dat ben ik niet omdat ik zie wat ze richting de bevolking uitvreten, waardoor ze zelf rijker worden, het is namelijk niet niks dat de schulden last van elke Pool, van baby tot gepensioneerd inmiddels ruim 18.000 złoty bedraagt.

Beide heren, worden door de PiS aanhang als heilig gezien, men houdt missen, loopt in groepjes wacht bij de gevangenis in Radom  en bij elk onderwerp in de Sejm komen ze te voorschijn als een PiS parlementariër het woord krijgt.

Nu  hebben we dan ook nog eens een "dame" die leden van Staatsbeschermingsdienst wil executeren omdat ze meegeholpen hebben beiden criminelen te arresteren, plus een president die in Davos op het Wereld Economisch Forum, zo maar even verteld dat Polen sinds kort twee politieke gevangen heeft. Gelukkig werd hij door sommigen uitgelachen.

De dame heb ik gemeld bij het Twitterbeheer en die gaan er werk van maken, immers, oproep tot executeren is oproepen tot moord en geen vrije meningsuiting.  >:(

Wat voor slag mens is de Pool eigenlijk, want inmiddels heb ik naast mij lieve schoonheid ook andere Polen gesproken, die ronduit zeggen, Haat en vijandschap wordt bij vele Polen met de paplepel naar binnen gegoten.  >:(

Is dat zo? Met direct de vraag, moet je zulke mensen uit zo'n land wel promoten? De goede daargelaten want die leven er ook!!