Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

PO-parlementsleden onthulden de miljoenen verdiensten van TVP-mensen

Gestart door Pieszyce, 20 januari 2024, 00:35

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

PO-parlementsleden onthulden de miljoenen verdiensten van TVP-mensen
De bedragen zijn schokkend en verklaren de verdediging van de trog

18 januari 2024

10 miljoen Dit is hoeveel Jacek Kurski, zijn vrouw en haar ex-man verdienden op TVP! Vraagt iemand anders zich af waarom PiS-parlementsleden het TVP-hoofdkwartier hebben geblokkeerd? – schreef parlementslid Dariusz Joński. Hij onthulde ook enorme inkomsten voor leugens:

• Paweł Gajewski – Kurski's rechterhand – 3 miljoen in 3 jaar
  • Joanna Kurska verdiende ruim 1,5 miljoen PLN aan TVP, beheerd door haar echtgenoot. Ze verdiende meer dan 100.000 złoty per maand
  • Michał Adamczyk – 1,4 miljoen in een jaar
  • Jarosław Olechowski – 1,4 miljoen in een jaar

Telewizja Polska zal terugbetaling van dit ten onrechte betaalde bedrag aanvragen. Er zullen claims worden ingediend bij zowel gevallen TVP-sterren als de managementbesturen die de contracten hebben ondertekend.

Bron:    wiesci24.pl     język po Polsku

Bobal

Als dit nou eens een keer wil gaan landen bij de gemiddelde PiS-stemmer..... Dit is ook hun belastinggeld dat besteed had kunnen worden voor betere zorg, onderwijs, infrastructuur, pensioenen en fatsoenlijke arbeidsongeschiktheidsuitkeringen, enz. Hopelijk krijgen die gemiddelde PiS-stemmers dan iets meer begrip voor de acties van de huidige regering en stoppen ze met ongefundeerd schreeuwen, dat de democatie vermoord wordt (daarvoor kunnen ze beter 8 jaar terugkijken). En dan kunnen we in Polen hopelijk eindelijk positief voorwaarts. Er ligt nog genoeg wat gedaan moet worden waar iedereen (!) beter van wordt dan wel in ieders belang is.

Pieszyce

Dat mijn beste Bobal gaat waarschijnlijk niet lukken.  :'(

De Mohair Brigade is fantiek en zal waarschijnlijk pas stoppen als Kaczor dood is, het is de cultus namelijk.

Verder zijn er zeer veel oud communisten in die groep te vinden die heimwee hebben en PiS is Pro russia.

Zelfs in mijn grote vriendenkring, heb ik nog contact met zoons van . . . . . .met de vaders en/of moeders niet meer op een enkeling na, omdat ze zoals ik altijd noem Sovjet blind zijn.

Toch hoop ik het nog mee te mogen maken dat Polen echt vrij is van PiS aanhang, want dat is geen normaal denken in die club, maar een cultus. Triest maar waar . . . . . . en weet je velen zijn er in getrapt omdat de leiding van PiS zich zo religieus gedraagt, maar wie beter weet ziet de misbruik van de religie door hen.

Triest en asociaal.

Wat ik tegenkwam, Mohair, mannen met drie voortanden etc. etc.

Video:   https://twitter.com/i/status/1748741906098524490

Video: 2   https://twitter.com/i/status/1748703415432044922

Bobal

De mohair-brigade en de oud-communisten zijn hoog-bejaard en sterven relatief snel uit. Onder jongeren is PiS niet erg populair. Dus de aanhang neemt vanzelf af in de komende tijd.
En voor wat betreft TVP: ik denk dat de gemiddelde Pool het allemaal wel prima vindt wat er zo gebeurt. De uitzendingen van de shows, films, series, documentaires, enz. gaan gewoon door (dus hoezo aanval op vrije media?). En ach, het nieuws schreeuwt wat minder en laat weer eens wat anders zien. Maar het dagelijkse leven gaat gewoon door en voor een paar van die graaiers gaat niemand zich echt druk maken en dat zou PiS ook niet moeten doen. Het is toch lastig uitleggen aan iemand die van PLN 1000 pensioen in de maand moet rondkomen.

Pieszyce

Citeerik denk dat de gemiddelde Pool het allemaal wel prima vindt wat er zo gebeurt.

En hier stopt mijn begrip voor de Polen. Zeker als ik naar de jaren kijk vanaf 1939.

TVP nu is een overgangsfase naar iets anders, we zullen wel zien. In principe, zouden alle graaiers kaalgeplukt moeten worden. Zeker van het geld wat ze gestolen hebben en daarna straf.   >:(

Pieszyce

Dit slaat alles.

Ik kan de woede van de plaatser heel goed begrijpen. Ook wij hier in huis zijn boos dat men zo'n oude man misbruikt voor een doel, waarvan de man waarschijnlijk niet eens weet wat het is. Als ik er straks niet ben weten jullie waarom, zulke dingen maken mij woest.

Grom z jasnego nieba #pisoff     @jarozbaf2022

Zobaczcie co wyprawiają te pisie-syny, człowiek stary, schorowany, ledwo mówi a te  ciągną go na mróz, żeby tylko osiągnąć swój polityczny cel, dla tych bolszewików człowiek nie ma znaczenia, gardzę mini i życzę by karma do nich wróciła #PiStoRosja

Kijk wat deze kl**tzakken doen, de man is oud, ziek, kan nauwelijks praten en deze  slepen hem de kou in, alleen maar om hun politieke doel te bereiken, voor deze bolsjewieken doen mensen er niet toe, ik veracht mini's en ik wou dat karma bij hen terug zou komen #PiStoRosja

Video:   https://twitter.com/i/status/1748975020016021637