Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

De nieuwe minister ontsloeg de gehele raad van bestuur van het Poolse Agentschap voor Bedrijfsontwikkeling

Gestart door Pieszyce, 24 januari 2024, 22:49

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

De nieuwe minister ontsloeg de gehele raad van bestuur van het Poolse Agentschap voor Bedrijfsontwikkeling

22 januari 2024

"Ik heb de raad van bestuur van het Poolse Agentschap voor Bedrijfsontwikkeling ontslagen. Het is de grootste instelling die ondernemers in Polen ondersteunt. Vandaag kondig ik een transparante competitie aan voor een nieuwe president. PARP zal een partner zijn voor Poolse ondernemers, geen toezichthouder", Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz, minister van Fondsen en Regionaal Beleid, op sociale media.

- Ik heb Joanna Zębaczyńska-Światek, de huidige directeur van de afdeling voor coördinatie en implementatie van programma's bij PARP, gekozen als waarnemend directeur - merkte Pełczyńska-Nałęcz op.

Ze voegde eraan toe dat dit jaar ongeveer 1.000 ondernemers steun van PARP zouden moeten ontvangen. Ze legde uit dat "het daarom zo belangrijk is dat PARP een moderne instelling is die voor klanten voorop staat."

Auteur:  DWW

Bron:    wiadomosci.onet.pl przez DWW     język po Polsku