Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Bekende internetgebruikers verwijderen hun Twitter-accounts

Gestart door Pieszyce, 25 februari 2024, 00:39

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Bekende internetgebruikers verwijderen hun Twitter-accounts
omdat ze bang zijn voor aanvallen van Jadczak en Twardowski

23 februari 2024

Beroemde mensen die al jaren commentaar leveren op de politieke realiteit verlaten Twitter. Dit is het resultaat van de aanvallen van Jadczak en Twardowy. Mensen willen niet het onderwerp worden van de walgelijke haat die Jadczak voorstelt.

– Vandaag verwijder ik mijn account op X. Na 10 jaar aanwezigheid is het tijd om afscheid te nemen van de Twitter-gemeenschap. Ik wilde niet weggaan zonder afscheid te nemen, en toen ik wegging, wilde ik mijn excuses aanbieden en je bedanken. Excuses aan al diegenen die mogelijk geraakt of beledigd zijn door mijn berichten of gedrag en dank degenen die mij de kans hebben gegeven om me een beter mens te voelen – schreef de Bezczeny Lewak.

– Waar ik tot het einde der tijden en een dag langer trots op zal zijn, is natuurlijk het programma 'In vitro to HiT!', waardoor kinderen worden en zullen worden geboren, zo gewenst en verwacht door hun liefhebbende ouders. Als ik in december 2013 geen Twitter-account had aangemaakt, zou dit programma nooit zijn gemaakt, daar twijfel ik niet aan, voegde hij eraan toe.

– Misschien was dit het doel van het Jadczak-schandaal? Zodat een paar accounts zouden verdwijnen. Mensen hebben verschillende gevoeligheid en weerstand tegen oneerlijke kritiek op basis van de beoordeling van geselecteerde oude berichten - aldus een van de internetgebruikers.

Bron wiesci24.pl     język po Polsku

Pieszyce

Kan me er heeeeeeeeeeeeel veel bij voorstellen.

Mijn methode is BAN, vrijheid van meningsuiting alleen van verstandige mensen
voor de rest geen tijd.  ;D