Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Schokkend lied van de Linkse kandidaat:

Gestart door Pieszyce, 17 maart 2024, 03:13

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Beste forummers,

Onderstaande post was hier thuis een discussiepunt. Plaatsen of niet plaatsen want wat willen de forummers lezen.

We waren geschokt, dat een linkse kandidaat zoiets kan zingen. ONR of Rechts, ja daar kun je zoiets van verwachten, maar links?

De schok werd nog groter toen we lazen dat het Czarzasty, de leider van de partij het alleen om stemmen gaat.  Echte schok.

Zijn mijn Ewa en ik debielen zonder fatsoen of wat is het? ? ? ?

Een deel van de tekst, zoals staat in wiesci.pl, van dit liedje, heb ik geplaatst vanwege de duidelijkheid, maar ik had het liever niet gedaan omdat het mij vreselijk ergert.

Tijd om naar de officier van justitie te stappen wegens bedreiging? ? ? ? Of negeren we zulke zaken zoals de laatste tijd in Polen gewoonte lijkt te zijn??

Pieszyce

Schokkend lied van de Linkse kandidaat:
"Verbrand de ped***, vermoord ze, dood aan de sodomieten"! Czarzasty: Wij vragen om elke stem! [VIDEO 18+]

16 maart 2024

Het ware gezicht van links.

Włodzimierz Czarzasty nam een video op waarin hij zei dat in Dąbrowa Górnicza de linkse kandidaten zich zouden kandidaat stellen voor de Dąbrowianie Razem-commissie. In een opname met de leider van de lijst – Marcin Bazylak – deed Czarzasty een oproep: Wij vragen om elke stem!

https://www.facebook.com/watch/?v=295479896881413

Een van de kandidaten op de linkse lijst is Damian Krępa. Hij is een muzikant die optreedt onder het pseudoniem Bas Tajpan.

De muzikant werd beroemd dankzij zijn nummer "Chwasty". Het Nationaal Comité voor de verdediging tegen sekten heeft een rapport over zijn zaak ingediend bij het bureau van de procureur-generaal in Warschau.

– Muzikant Bas Tajpan roept op tot het doden en verbranden van leden van een seksuele minderheid. Dit is onaanvaardbaar, zei OKOPS-voorzitter Ryszard Nowak.

In het nummer "Chwasty" [Onkruid]van de huidige kandidaat van de lijst van Włodzimierz Czarzasty, horen we: 

"...Rokende WATJES zegt Dre Dąbrowski

Elke sodomiet moet branden

Vermoord ze, doof deze plaag

Dit is geen ongespecificeerde agressie

Jah Jah zegt duidelijk: rook nu een gekke man

Schiet, schiet, de straat zal vrij zijn

Dood aan de Sodomieten en oorlog aan de Sodomieten

...Dit onkruid groeit tussen de prachtige bloemen

In de volksmond zijn het WATJES en linkse vrouwen

De woorden van mijn kaste zijn branden, branden, branden!

Dood de gedegenereerden."

Krępa gaf commentaar op het lied.

– Het nummer "Chwasty" [onkruid] is een heel oud stuk (...) Ik plaats de inhoud ervan op de excessen van de jeugd - zei hij, geciteerd door het Nasza Miasto-portaal Dąbrowa Górnicza.

Hieronder staat het hele nummer - let op: het bevat talloze godslastering.
Om die reden is de video niet geplaatst.

Kandidatenlijst

Bron: ] wiesci24.pl     język po Polsku