Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Jan Piński - de onderzoeksjournalist van wiesci24.pl

Gestart door Pieszyce, 23 maart 2024, 01:07

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Jan Piński @Jan_Pinski

Kim jestem? Byłym komisarzem politycznym w TVP koalicji PO - LPR. Jako jedyny szef programów informacyjnych TVP mówiłem to tak otwarcie, że Polityka cytowała...Teraz mam pełną niezależność i popieram @donaldtusk  bo mnie i moich przyjaciół uchronił przed dyktaturą w stylu białoruskim. Czy mam uwagi? Mam. Czy będę krytykował obecne władze? Oczywiście, ale najpierw Norymberga dla PiS

Wie ben ik? Voormalig politiek commissaris bij TVP van de PO-LPR-coalitie. Als enige hoofd van TVP-nieuwsprogramma's zei ik het zo openlijk dat Polityka citeerde... Nu heb ik volledige onafhankelijkheid en steun ik @donaldtusk  omdat het mij en mijn vrienden beschermde tegen een dictatuur in Belarussische stijl. Heb ik opmerkingen? Ik heb ze. Zal ik de huidige regering bekritiseren? Natuurlijk, maar eerst Neurenberg voor PiS

Hij werkt het meeste samen met Tomasz Szwejgiert.

Tomasz Szwejgiert - kim jest?

Tomasz Szwejgiert jest zastępcą redaktora naczelnego portalu "Służby specjalne". Dziennikarz jest też współautorem kontrowersyjnej książki "Kamiński" - która jest poświęcona szefowi MSWiA oraz koordynatorowi służb specjalnych Mariuszowi Kamińskiemu.

Tomasz Szwejgiert - wie is hij?

Tomasz Szwejgiert is adjunct-hoofdredacteur van de portaalsite 'Special Services'. De journalist is ook co-auteur van het controversiële boek 'Kamiński'. - dat is gewijd aan het hoofd van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Bestuurszaken en coördinator van speciale diensten Mariusz Kamiński.

Hij doet op dit moment veel onderzoek naar Pegasus.

Beiden zijn geweldig in het openen van moeilijke vraagstukken en het helder maken van duistere zaken.

Hun berichten worden door mij geplaatst onder Wiesci24.pl.

Geweldig koppel in deze moeilijke tijd.  :)