Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Na de sms van Szymon Jadczak wordt een bekende internetgebruiker met de dood bedreigd

Gestart door Pieszyce, 24 februari 2024, 23:53

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Na de sms van Szymon Jadczak wordt een bekende internetgebruiker met de dood bedreigd
Wat zegt de politie?

23 februari 2024

Pablo Morales, die de held werd van de haattekst van Szymon Jadczak, krijgt bedreigingen van anonieme mensen.

Hier zijn voorbeelden van deze teksten:

Wat zegt de politie? Wat zeggen de diensten? Pablo Morales werd gestraft door Szymon Jadczak, of beter gezegd de cirkel achter hem, voor het aanvallen van PiS. Tegenwoordig is hij het slachtoffer geworden van een politieke strijd. Jadczak zal geen gevolgen ondervinden zoals bedreigingen, maar een anonieme internetgebruiker wiens identiteit tijdens het PiS-tijdperk door de geheime diensten van PiS werd onthuld, wel.

Bron:  wiesci24.pl    język po Polsku

Pieszyce

Waldemar Kuczyński: kijkt al jaren naar Pablo Morales

22 februari 2024

Ik volg Pablo Morales en dat zal ik ook doen. Sinds 2005 woedt er in Polen een politieke oorlog, veroorzaakt door Kaczyński en PiS tegen het Poolse constitutionele systeem. Oorlog tegen zijn usurpatorvernietigers. Pablo Morales staat aan de kant van de rechtsstaat, tegen de staat van Der Vorsitzender. Ik ook! – schreef Waldemar Kuczyński.

Dit is een reactie op de aanval van Wirtualna Polska op een van de internetgebruikers die zichzelf Pablo Morales noemt. De internetgebruiker werd aangevallen door Szymon Jadczak. Ondertussen heeft de WP-redactie nog niet alle aspecten opgehelderd van het schandaal rond de publicatie van teksten in opdracht van Soeverein Polen en PiS en ondertekend door Krzysztof Suwart.

Bron:  wiesci24.pl    język po Polsku

Pieszyce

Ik ook, Pablo is een van de eerlijkste politieke Tweeters.

In Polen is op dit moment niets veilig.