Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

ZEER belangrijk. Goed lezen s.v.p..

Gestart door Pieszyce, 10 december 2024, 16:08

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

ZEER belangrijk. Goed lezen s.v.p..

Een aantal weken geleden belde ik een lid en zei dat ik hem op het forum miste, omdat hij voorheen vaak hele goede reacties schreef. Hij gaf toe veel als gast te lezen

Tijdens dat gesprek kwam ineens de opmerking, "Aan de andere kant plaats je de laatste tijd niet zoveel nieuws, ik zie het tenminste niet".

Dat begreep ik niet want elke dag na middernacht gaan er minimaal 6 tot 7 berichten het forum op voor de volgende dag. Hoe kan het dat hij dat niet ziet?

Twee dagen daarna belde een tweede, met dezelfde opmerking, toen was ik het zat en ben op onderzoek uitgegaan.

Op het oude YABB forum kon je èn als gast èn als ingelogde zien dat er een nieuwe post was. Op het SMF forum dus niet daar zien alleen ingelogde leden hoeveel nieuwe posts er zijn.

Ik ga onderstaand via afbeeldingen e.e.a. uitleggen, hopende dat het duidelijk wordt.

U bent NIET ingelogd. U kunt niet alle meldingen van nieuwe posts zien

GROTE versie niet ingelogd 1900 px breed. . . . . .

Ziet u dit dan bent u niet ingelogd

U bent WEL ingelogd. U kunt nu alle meldingen van nieuwe posts zien

GROTE versie ingelogd 1900 px breed.

Geeft nieuwe post in categorie aan . . . . . . .

Geeft aan dat er in een topic, of een subcategorie een nieuwe post is.

Dit ziet u als u ingelogd bent en er nergens een nieuwe post is, of wanneer u onderaan het forum op "Markeer alles als gelezen" hebt gedrukt.

U zult begrijpen dat als u registreert en telkens inlogt u meer ziet dan wanneer u dat niet doet.  ;)

Mochten er nog vragen zijn over dit thema, stel ze gerust, wij helpen u graag verder.  :)