Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

PiS stemde tegen strengere straffen voor aanvallen op medici

Gestart door Pieszyce, 11 november 2025, 22:45

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

PiS stemde tegen strengere straffen voor aanvallen op medici

Karolina Gorczycka
11 november-2025

PiS stemde tegen strengere straffen voor aanvallen op overheidsfunctionarissen, waaronder medici! Waarom? Alleen omdat het een voorstel is van het huidige ministerie van Justitie. Om Żurek te pesten... ik ben sprakeloos. Wat is uw mening? Was dit een goede beslissing van deze partij voor Poolse vrouwen en mannen? vraagt minister Waldemar Żurek.

En onlangs vonden er meer aanvallen plaats op hulpverleners van de spoedeisende hulp – dit keer in Katowice. Gelukkig kreeg de wetgeving een parlementaire meerderheid, waarvoor ik zeer dankbaar ben. Ik moet hier benadrukken dat vijf PiS-parlementsleden blijk gaven van onafhankelijkheid, gezond verstand en verantwoordelijkheidsgevoel door dit wetsvoorstel te steunen. Hetzelfde geldt voor de meerderheid van de Confederatie (Konfederacja) partij.

Zoals u ziet, wil niet iedereen zich overgeven aan deze politieke waanzin, vooral niet als het om mensenlevens en gezondheid gaat.

Laten we niet gek worden. Laten we mensen helpen, laten we ze beschermen. Het enige wat nodig is, is wilskracht," voegt Żurek eraan toe.

Bron:   wiesci24.pl przez  Karolina Gorczycka     język po Polsku

Pieszyce

Had iemand van deze partij wat anders verwacht? ? ? ?

Elke zondag op de eerste bank in het kerkgebouw. Schenkt miljoenen aan
aan iemand in Torun, die nog steeds geen officiële documenten
heeft laten gezien dat hij ECHT priester is.

Had iemand anders verwacht? ? ? ?

Van een partij, die het normaal vind dat echtgenotes door hun vaak dronken
bastaarden in elkaar geslagen worden. Van een partij, die het normaal vinden
dat politieagenten vrouwen met een ijzeren ploertendoder? slaan

Die het normaal vonden om kinderen grof te slaan als ze even niet luisteren.

Als ik denk aan het verhaal, waarin Jezus met zijn koord de farizeeërs uit de tempel sloeg,
wordt het dan geen tijd dat hij even langs Polen gaat om hier en daar wat flinke meppen uit te delen?

Ik ben er zeer zeker van.  >:(  >:(  >:(