Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

De politie onderzoekt wie een anti-regeringsbord aan een flatgebouw heeft gehangen

Gestart door Pieszyce, 7 oktober 2023, 23:36

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

De politie onderzoekt wie een anti-regeringsbord aan een flatgebouw heeft gehangen
"Behandel de zaak als dringend"

Aktualności
5 oktober 2023
Marcin Pietraszewski

citaatfoto rybnik.wyborcza.pl

De politie in Jastrzębie-Zdrój heeft een onderzoek ingesteld naar een anti-PiS spandoek dat aan de gevel van een van de flatgebouwen hangt. - Er hangt een reclamebord van een parlementslid voor Wet en Rechtvaardigheid naast, maar dat controleren we niet meer," alarmeerde een politieagent.

Ik werd benaderd door een van de politieagenten uit Jastrzębie-Zdrój. Uit angst voor een reactie van zijn superieuren bedong hij volledige anonimiteit. - Ik riskeer mijn hoofd, maar ik kan er niet over zwijgen. In plaats van dieven te vangen, controleren we wie er een anti-premier spandoek in het huizenblok heeft opgehangen," onthulde de agent.

De politie controleert wie een reclamebord heeft opgehangen met de tekst: "Wet en Rechtvaardigheid = miljonairsclub, duur".

De zaak wordt onderzocht door de afdeling criminele zaken van het gemeentelijke politiebureau van Jastrzębie-Zdrój. Deze afdeling houdt zich dagelijks bezig met de ernstigste misdaden. Nu onderzoeken de agenten wie een gigantisch reclamebord heeft opgehangen met het opschrift: "Tijd voor verandering: Wet en Rechtvaardigheid = miljonairsclub, hoge prijzen, liquidatie van 14 mijnen, inflatie, liquidatie van kolenmijnen".

Betaalmuur:

Beton:  rybnik.wyborcza.pl przez Marcin Pietraszewski     język po Polsku