Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Tijd om een einde te maken aan de dans van Smoleńsk op de doodskisten van Kaczyński.

Gestart door Pieszyce, 11 november 2023, 00:29

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Tijd om een einde te maken aan de dans van Smoleńsk op de doodskisten van Kaczyński.
Genoeg van het blokkeren van Warschau!

10 november 2023

Met de nederlaag van PiS in de verkiezingen hebben de Polen ook NEE gezegd tegen de Smoleńsk waanzin van Kaczyński. Er moet een einde komen aan het obsessieve dansen op doodskisten en het opzichtig afsluiten van de stad vanwege de passage van een paar PiS-gekkies.

- Warschau heeft er echt genoeg van. Elke 10e: worde bussen omgeleid, docenten en studenten kunnen niet naar de universiteit, ouders lopen om met hun kinderen. Ik herhaal: dit is niet de privéstaat van Kaczyński. Het zijn geen privéstraten, monumenten en politie - schande! - schrijft Michał Szczerba.

Het is onmogelijk om het hier niet mee eens te zijn. Genoeg!

Bron:  wiesci24.pl       język po Polsku

Pieszyce

Michał Szczerba    @MichalSzczerba

Warszawa ma naprawdę już tego dość. Każdego 10-tego: autobusy zmieniają trasę, wykładowcy i studenci nie mogą dojść na uczelnię, rodzice odprowadzić dzieci. Powtarzam: to nie jest prywatne państwo Kaczyńskiego. To nie są prywatne ulice, pomniki i policja.
@Policja_KSP
- wstyd!

Warschau heeft er echt genoeg van. Elke 10e: veranderen bussen van route, docenten en studenten kunnen niet naar de universiteit, ouders brengen hun kinderen weg. Ik herhaal: dit is niet de privéstaat van Kaczyński. Dit zijn geen privéstraten, monumenten en politie.
@Policja_KSP
- schaamte!

citaatfoto's twitter

Artur    @ArturooArtur

#jprdl Pojebało ich już kompletnie. Szkoda, że całą Warszawę nie ogrodzili tylko po to by jeden chory, mały człowiek mógł się poczuć komfortowo. Przepraszam za słowa,ale to jest taki żałosny widok, że tylko przekleństwa cisną się na usta. Mam nadzieję,że zostaną za to rozliczeni!

#jprdl Ze zijn helemaal verpest. Het is jammer dat ze niet heel Warschau hebben omheind, zodat één ziek mannetje zich op zijn gemak kon voelen. Het spijt me voor de woorden, maar het is zo'n zielig gezicht dat er alleen maar vloeken over mijn lippen komen. Ik hoop dat ze hiervoor verantwoordelijk worden gehouden!

Video van de afzettingen en wat het wel niet mag kosten.

Video:   https://twitter.com/i/status/1722900482698445035