Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Schurkenrechts is aan het verdrinken en niets kan dit proces tegenhouden,

Gestart door Pieszyce, 31 mei 2024, 23:49

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Schurkenrechts is aan het verdrinken en niets kan dit proces tegenhouden,
maar het kan wel worden versneld

31 mei 2024

Eén internetgebruiker vatte de val van schurkenrechts zeer accuraat samen:

– Is het je opgevallen hoe de situatie in het kamp van Ziobro en Kaczyński de afgelopen twee maanden dramatisch is veranderd? – Er komen slechts enkele tot tientallen mensen naar bijeenkomsten met Kaczyński, die met het eerste team naar het Europees Parlement reist. Ik bedoel bijeenkomsten in de buitenlucht, niet de bijeenkomsten die binnen plaatsvinden. – Nog niet zo lang geleden waren er zoveel parlementsleden op de conferenties in Zbiborz dat het moeilijk was ze in het kader te passen. Nu blijven alleen Wójcik, Kowalski en Kaleta over... zelfs Gosek is niet te zien, hoewel hij voorheen op en neer sprong.

– Iedereen die nat is geweest, slikt water en bedekt zich in vergetelheid als er vragen worden gesteld over de bedragen uit de staatskas. Dit zijn maar een paar voorbeelden, want als we alles wilden laten zien, zouden we een behoorlijk grote studie moeten maken. Naar mijn mening is dit te wijten aan het feit dat na deze laatste aan het licht gebrachte fraude zelfs de gematigde kiezers van Verenigd Rechts hun ogen een beetje hebben geopend. Het is waar dat dit concrete electoraat helaas niet overtuigd kan worden, omdat ze niet in staat zijn tot onafhankelijk denken en evalueren, maar er is een kans voor vooral de jongeren om hun perspectief van perceptie te veranderen.

– Je kunt ook duidelijk zien hoe belangrijk de propagandamedia voor Kaczyński waren en waarom hij zijn heerschappij begon door überhaupt TVP en PR over te nemen. Zonder hen is zijn verhaal vandaag de dag zeer beperkt en er zijn geen aanwijzingen dat er iets in deze kwestie zal veranderen. Verenigd Rechts is aan het zinken en niets kan het tegenhouden, maar het is aan ons hoe lang het zal duren.

– Wij, als gewone mensen, kunnen geverifieerde en ware informatie publiceren en doorgeven, en zo de leugens en propaganda ontkennen die nog steeds uit de media van Sakiewicz en de gebroeders Karnowski stromen. Tegenwoordig zijn sociale media een krachtig wapen tegen propaganda en trollen. Daarom is ons werk zinvol en levert het bovendien geweldige positieve resultaten op. Ik vraag je... Deel waardevolle inzendingen, volg waardevolle mensen en maak deze walgelijke propaganda die de afgelopen acht jaar alomtegenwoordig is... Ik zal niet zeggen waar.

Bron:  wiesci24.pl      język po Polsku