Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Val van het soevereine Polen. Snel, compleet, onomkeerbaar

Gestart door Pieszyce, 27 juni 2024, 22:20

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Val van het soevereine Polen. Snel, compleet, onomkeerbaar

26-06-2024

Het soevereine Polen bestaat niet meer. De partij van Zbigniew Ziobro wordt overweldigd door schandalen en vooral door de kwestie van het Justitiefonds. Op deze manier verdwijnen agressieve en luidruchtige politici van het politieke toneel, maar ontstaat er een gat dat zal worden opgevuld door mensen van PiS en de Confederatie. Soeverein Polen staat zeer dicht bij de Confederatie en, voor zover wij weten, zijn er gesprekken gaande tussen sommige politici over de transitie. Ik vraag me af wie niet nat is.

Natuurlijk hebben degenen die het meeste geld uit het Justitiefonds hebben gehaald de grootste problemen. Deze omvatten Romanowski en de hater uit Szczecin, Matecki. Hun immuniteiten moeten zo snel mogelijk worden ingetrokken en in de gevangenis worden gezet, zodat ze alles kunnen zingen over deze schandelijke praktijk van het afpakken van geld van slachtoffers van misdrijven. Het Justitiefonds was het particuliere geld van het soevereine Polen, dat zijn eigen volk ondersteunde.

De val van het soevereine Polen is onomkeerbaar. Ziobro overdreef simpelweg en hij weet het, daarom verstopte hij zich en vlucht voor vragen en verantwoordelijkheid. Dit doel is natuurlijk gunstig voor PiS, maar zoals we hierboven vermeldden, is het ook gunstig voor de Confederatie, omdat deze het extreme electoraat overneemt.

Ziobro zal echter waarschijnlijk de gevangenis vermijden - hij geniet uitstekende bescherming in het onreine parket.

Bron:  wiesci24.pl    język po Polsku

Pieszyce

CiteerZiobro zal echter waarschijnlijk de gevangenis vermijden - hij geniet uitstekende bescherming in het onreine parket.

Als men dit leest, zou je toch zeggen. Oké DAAR gaan we iets aan doen.

Ik wordt hondsmoe van de lui.

Het parket bezetten en officieren van justitie die er niet zijn gekomen in overeenkomst met de grondwet DIRECT verwijderen, gevangen zetten en aanklagen wgens valsheid in geschrifte.  >:(   >:(