Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Adam Mazguła: Niet spugen Karczewski!

Gestart door Pieszyce, 27 december 2022, 13:58

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

29. Jul 2018 at 01:44

28 juni 2018

Als je vandaag de betekenis van woorden omdraait, beledig je ons - je verdedigers - en in reactie op onze protesten, de boodschap is dat je gaat zitten, je hebt een fout gemaakt.

Een van de reserveofficieren schreef aan S. Karczewski, om hem niet te beledigen met het woord "imbeciel", omdat hij zijn leven riskeerde voor dergelijke politici.

Velen van ons bevonden zich ook in een bijna  doodsituatie, omdat ze orders van politici uitvoerden.Persoonlijk ben ik herhaaldelijk ontsnapt aan echte levensbedreigende situaties vanwege politici en ik wil niet de jouwe zijn, mijnheer Kaczyński, Karczewski, Błaszczak of Kurski die dienstdoet als een kwelgeest, spion, communist, dief, schurk, het ergste soort Pool ...!

• Als je vandaag de betekenis van woorden omdraait, beledig je ons - je verdedigers - en in reactie op onze protesten, waarvan dit
    e boodschap is, dat "jullie zullen zitten", jullie een fout hebt gemaakt. Het is geen belediging maar een wens dat je gestraft wordt voor
    openbare zonden tegen Polen die je niet accepteert en wegneemt van hen wat het belangrijkste voor hen is - vrijheid!

Ik neem aan dat je niet verrast zult zijn als ik onthul dat er omgevingen zijn die constant aan je denken. Als bewijs hiervan plaats ik een van de wensen van dergelijke omgevingen, die is vervat in een van de vele voorstellen (bijlage), die een uitdaging voor u kunnen worden nadat u de macht uit de weg hebt geruimd door middel van democratische verkiezingen.Lees dit alstublieft met begrip voor uw eigen bestwil.

Te lastig te vertalen, excuses.

Adam Mazguła

Bron: Thefad.pl przez Adam Mazguła       język po Polsku