Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

De gouverneur van Opole heeft een studente van het PiS Forum aangenomen

Gestart door Pieszyce, 25 maart 2023, 01:06

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

De gouverneur van Opole heeft een studente van het PiS Forum aangenomen
Zijn nieuwe adviseuse verdient meer dan 4.000 bruto.

oprac. Magdalena Bojanowska
23 maart 2023   

Citaatfoto: Sejm RP | youtube.com/live/TMk-IQ6yVTc de studente

Opole gouverneur Slawomir Kłosowski heeft een nieuwe social media adviseur. Zij is Wiktoria Mielniczek, een middelbare scholier en gevolmachtigde van het Jeugdforum van de Wet en Rechtvaardigheid partij in Opole. Op het kantoor verdient Mielniczek een brutosalaris van 4.260 złoty.

Wiktoria Mielniczek beweert dat zij zelf de gouverneur van Opole in oktober jongstleden heeft benaderd en hem haar ideeën heeft voorgesteld. Slawomir Kłosowski nodigde haar vervolgens uit voor een bijeenkomst. - We bespraken hoe hij zijn sociale media kon moderniseren. Na dit gesprek besloot de gouverneur mij in dienst te nemen. Omdat ik vorig jaar nog minderjarig was, zijn we begin dit jaar gaan samenwerken," zei ze in een interview met Gazeta Wyborcza.

Zoals zij uitlegde, omvatten haar taken "hoofdzakelijk het bijstaan van de heer Gouverneur tijdens zijn dagelijkse werkzaamheden op het werk, bij diverse evenementen, reizen en vergaderingen". - Ik ben belast met advies over de sociale media, dat wil zeggen het beheer van de Facebook van de gouverneur, het maken van foto's en video's, het bewerken ervan en grafische vormgeving", benadrukte zij. Hiervoor krijgt zij een salaris van 4.260 złoty bruto.

Ze liep stage bij het kabinet van de premier. "Ik leerde naast professionals".

De adviseur van de gouverneur is een middelbare scholier - ze staat voor haar middelbare schooldiploma in mei. Zoals ze zei, heeft ze een individuele studie, en daarom kan ze werken. "Gazeta Wyborcza" vroeg de provincieoffice in Opole onder meer welke competenties van de middelbare scholier bepaalden dat zij een voltijdse functie kreeg. Een woordvoerster nam echter de telefoon niet op en reageerde niet op de toegestuurde vragen.

Wiktoria Mielniczek verzekert zelf dat ze bekwaam is. Ze vertelde 'GW' dat ze in juli en augustus stage heeft gelopen bij het kabinet van de premier, waar ze "veel ervaring heeft opgedaan in het werk van de overheid. - Ik heb geleerd van professionals, kennis over sociale media, hoe de realisatie en montage van video's, het maken van graphics. Sinds mijn 14e ben ik gepassioneerd door grafische afbeeldingen en heb ik zelfstandig getraind. Ik heb ook aan veel cursussen en academies deelgenomen - benadrukte ze.

"Mij ervan beschuldigen dat ik niet gekwalificeerd ben, alleen vanwege mijn leeftijd, is volkomen onterecht", zei ze.

De adviseur van de gouverneur was vorig jaar voorzitter van de Sejm voor kinderen en jongeren. Zij is ook gevolmachtigde van het PiS Jeugdforum in Opole en het district Opole.

Bron:    wiadomosci.gazeta.pl pzrez Magdalena Bojanowska     język po Polsku

Pieszyce

Vanaf haar 16e was mevrouw al PiS troll, samen met ene Oskar en nog een ander . . . . .

Teksten een plaatjes van de oppositie bewerken om hen in diskrediet te brengen.  >:(

Dezelfde Oskar was betrokken bij de zelfmoord van Mikołaj  >:(

Pieszyce

Een jonge pisowska-hater kreeg een baan bij de gouverneur
Zij zal een fortuin verdienen

Citaat foto:

Ze is jong, ze heeft geen ervaring met werk, maar met het bespugen van de oppositie wel. Ze nam deel aan de walgelijke propagandashow van de autoriteiten en nu hebben de autoriteiten haar een beloning gegeven. Voor haar walgelijke politiek, vol haat, zal ze gaan werken voor de gouverneur. Haar salaris zal bijna 5.000 zloty bedragen.

PiS betaalt voor haten, haat en leugens. Het is de partij van de zonde, het kwaad en Satan - het bevorderen van dergelijke houdingen is de ergst mogelijke vorm van zich afkeren van God en zich verkopen aan de duivel. Een jonge haatster, die een paar duizend zloty's verdient, wijst jonge mensen rechtstreeks de weg naar de hel, naar het walgelijkste deel van de PiS-politiek.

Dit is hoe ons land wordt vernietigd en gedemoraliseerd door een walgelijke extreme partij die alleen weet hoe politiek te bedrijven met leugens en manipulatie.

WALGELIJK! Onthoud haar naam: Viktoria Mielniczek.

Bron:  wiesci24.pl      język po Polsku