Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Politie in verlegenheid gebracht

Gestart door Pieszyce, 2 oktober 2023, 23:47

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Politie in verlegenheid gebracht
Hun politieauto werd gestolen tijdens een inspectie

1 oktober 2023

Ineenstorting van de politie en de verlegenheid van minister Kamiński. Wanneer treedt hij af? In Szczecin werd bij politieagenten hun... politieauto gestolen tijdens een inspectie.

– Dit verhaal uit Szczecin doet me versteld staan. Het gaat over de diefstal van een politieauto tijdens een inspectie. 1. De politieagenten lieten de sleutels in het contact zitten, 2. Ze konden de politieauto niet inhalen met de eerder gecontroleerde burgerauto omdat de politieauto wegreed met signalen - onthulde Mariusz Gierszewski.

– Het beeld van de politie onder hoofdkomiek J. Szymczyk (ook bekend als Granatnik) is pure ellende. Ik heb medelijden met alle betrokken agenten die zijn vertrokken of worden lastiggevallen. In plaats daarvan komt er geenszins een BMW uit Duitsland. Middelmatig, passief, trouw - Radosław Guca gaf commentaar op de situatie.

– Het beeld van de politie onder hoofdkomiek J. Szymczyk (ook bekend als Granatnik) is pure ellende. Ik heb medelijden met alle betrokken agenten die zijn vertrokken of worden lastiggevallen. In plaats daarvan komt er geenszins een BMW uit Duitsland. Middelmatig, passief, trouw – gaf Radosław Guca commentaar op de situatie.

Arrogantie, politieke bevelen, gebrek aan opleiding en vooral de domheid van de agenten en de domheid van de ministeriële politici - hebben tot deze situatie geleid. En het zou misschien grappig zijn, ware het niet dat de Polen zich niet langer veilig voelen onder het bewind van PiS. Integendeel - we beginnen ons steeds banger te voelen!

Bron:  wiesci24.pl     język po Polsku