Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Het zou Duda verboden moeten worden om over serieuze onderwerpen te spreken

Gestart door Pieszyce, 4 februari 2024, 22:41

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Het zou Duda verboden moeten worden om over serieuze onderwerpen te spreken

4 februari 2024

– De president van een land van 38 miljoen mensen die tijdens een optreden met twee beroemdheden high wordt alsof hij opioïden gebruikt en vervolgens de onzin die hij daar vertelde ongedaan moet maken... Was het maar een vrolijke onzin over een mysticus en een heilige, dat zou zou de helft van de moeite zijn, maar om in het verhaal van Poetin te treden?? U, meneer Andrzej, zou bij wet verboden moeten worden om over 'serieuze' onderwerpen te spreken – schreef internetgebruiker Pablo Morales in reactie op de inzending van Andrzej Duda.

Duda schreef: "Mijn acties en standpunt over de brute agressie van Rusland tegen Oekraïne waren en zijn vanaf dag één duidelijk: Rusland schendt het internationaal recht, is een agressor en een bezetter. De Russische aanval op Oekraïne en de bezetting van internationaal erkende gebieden van Oekraïne, inclusief de Krim, zijn een misdaad. Deze oorlog kan niet eindigen met een Russische overwinning. "

– Ik zal vertalen van politieke taal naar normaal: "Hé, je weet dat ik vóór Oekraïne ben, ik had het over de Krim omdat ik de tijd niet begrijp. Echt, wees niet kieskeurig", reageerde Aleksander Twardowski op de post van Duda.

Bron:    wiesci24.pl     język po Polsku