Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Kowalski was te laat. Hij wil censuur op internet

Gestart door Pieszyce, 19 juli 2024, 23:45

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Kowalski was te laat. Hij wil censuur op internet

19 juli 2024

Hoe kun je de kritiek op PiS beperken? Het is simpel: censuur! Dit idee werd gepresenteerd door Janusz Kowalski. Ooit een politicus van het soevereine Polen, probeert hij nu toegelaten te worden tot Wet en Rechtvaardigheid.

– Al jaren ervaar ik wat haat betekent op internet. Niet iedereen heeft echter een dikke huid en niet iedereen hoeft een dikke huid te hebben. Ik ben een voorstander van vrijheid op internet, maar ook van verantwoordelijkheid voor woorden en daden, schreef Kowalski op sociale media.

– De omvang van de haat jegens PiS en politici van Soeverein Polen is enorm. En de passiviteit van big tech of hun ijver in het onderdrukken van de conservatieve agenda moet het onderwerp zijn van een systemische analyse van de Poolse staat in termen van het beantwoorden van de vraag: of de Poolse staat of big tech de principes van het beschermen van de waardigheid van burgers moet hooghouden. van de Republiek Polen. Mijn mening is duidelijk. De Poolse staat kan niet passief zijn! – voegde Kowalski toe.

Blijkbaar was hij te laat. Tegenwoordig kan PiS alleen maar dromen van het invoeren van censuur. En veel succes!

Bron:  wiesci24.pl     język po Polsku