Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Prof. Simon: Anti-vaxxers moeten worden uitgeroeid

Gestart door Pieszyce, 10 oktober 2024, 00:25

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Prof. Simon: Anti-vaxxers moeten worden uitgeroeid
Het is dankzij hen dat de kinkhoest weer terugkomt

Krzysztof Simon
9 oktober 2024 
Magda Nogaj

Professor Krzysztof Simon wordt gevaccineerd tegen griep, ook al had hij een anafylactische shock
Citaatfoto: . Tomasz Pietrzyk/Agencja Gazeta / Agencja Gazeta

De staat moet consistent zijn in het uitvoeren van zijn plichten om voor de hele massa burgers te zorgen, en niet geterroriseerd worden door een groep gekken - zegt prof. Krzysztof Simon over anti-vaxxers..

Magda Nogaj: We zien een aanzienlijke toename van het aantal gevallen van kinkhoest. Uit epidemiolo wroclaw.wyborcza.pl gische gegevens van het National Institute of Public Health blijkt dat er vanaf het begin van het jaar tot half september meer dan 14.000 gevallen zijn gemeld. gevallen van kinkhoest. Dit is een ruim 26-voudige stijging vergeleken met dezelfde periode in 2023, toen er 559 gevallen waren. Wat betekent dit?

Prof. Krzysztof Simon, hoofd van de kliniek voor infectieziekten en hepatologie en hoofd van de afdeling infectieziekten van het provinciale ziekenhuis in ul. Koszarowa in Wrocław: - Kinkhoest treft vooral degenen die zich niet laten vaccineren en, wat kan ik zeggen, alles negeren. Dit is het resultaat van de activiteiten van deze anti-vaccinatiegekken die uitgeroeid moeten worden.

. . . . . . . . . . .  Betaalmuur:

Bron: wroclaw.wyborcza.pl  przez Magda Nogaj       język po Polsku

Pieszyce

De professor heeft gelijk.

Overal is kinkhoest weer aan het stijgen, ook in Polen.  >:(

De foto van mijn twee aan kinkhoest overleden broertjes, hingen in een lijstje aan de muur.
Als we bij mijn ouders op visite waren zag ik mijn moeder zeker 20 keer naar de foto kijken.
Haar pijn van het verlies van mijn broertjes was groot en hevig.  :'(
Ik zal die aanblik nooit vergeten.

Ik kan het dus zonder moeite eens zijn met de professor, dat anti-vaxxers uitgeroeid moeten worden.

Eigenlijk moet dit in een andere topic, maar kijk maar even naar de Corona vaccinaties en het lage
gevaccineerde percentage.
Ook hier hadden anti vaxxers het voor het zeggen, en bedreigde zelfs het medische personeel fysiek.

Stand van zaken:

Maandag werd de 8.643e corona besmette in Polen geregistreerd.
Hoeveel zijn er ziek en hebben zich niet laten registreren???
Zij brengen ieder en alle kindertjes in gevaar.
Maar ook ons als wij Polen bezoeken.   >:(