Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Ks. Stanisław Walczak tegen Beata Mazurek:

Gestart door Pieszyce, 29 december 2022, 13:45

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

21. Jan 2019 at 16:58

Met je "tsjilpen" heb je rouw veranderd in een gevecht met fatsoenlijke, eerlijke mensen, in wraak, wraak ...

Aan mevrouw Mazurek

Totale oppositie en media - beste mevrouw Mazurek, deze twee woorden in de mond van een PiS-vertegenwoordiger zitten vol haat.

De slogan "totale oppositie" werd gecreëerd om alle legitieme oppositie te vernietigen.

De slogan "deel van de media" - ook in zo'n mond is ondubbelzinnig, met de verspreiding van media voor het regime en de vrije media.

Ik verzeker je, dat de waarden, die de laatste tijd vertegenwoordigd zijn door de heer Paweł Adamowicz, christelijke en humanistische
 waarden zijn, die jouw verenigde rechtervleugel consequent bestrijdt.

Vertaling afbeelding:
    In het aangezicht van de menselijke tragedie gedroeg PiS zich zoals nodig.
    Helaas, de totale oppositie en een deel media gebruikten dit ongeluk als
    verkiezingscampagnes voor politieke aanvallen op Verenigd Rechts.
    We zullen niet passief zijn op veronderstellingen, leugens en insinuaties.
Alsjeblieft, haal het er nu uit de gevolgen voor de tienduizenden aanwezigen bij de begrafenis en miljoenen, rouwde om de overledene.

Je "tsjilpen" heeft je rouw getransformeerd in een gevecht met fatsoenlijke, eerlijke mensen, in wraak, wraakacties
- acties die zo vanzelfsprekend zijn voor de verenigde rechtervleugel.

Persoonlijk verklaar ik nogmaals dat ik als katholiek, als een katholieke priester, in mijn religieuze gevoelens, gekwetst ben door jouw
partij. Het is niet genoeg dat je een hekel hebt, je bent een bron van schande voor gelovigen en niet-gelovigen.
Samen met de verloren vertegenwoordigers vervalst je geestelijkheid het gezicht van het christendom.

Ter gelegenheid van de terroristische aanslag op Pawel Adamowicz toonden de Polen solidariteit en empathie. Er was geen woord van
 haat. Naast dit "tsjilpen" verandert de vogel een trilling in een zielige kakofonie.

Ik roep op tot bekering en tot bekering en eerherstel voor al het kwaad waar jullie de auteurs van zijn.

Ks. Stanisław Walczak

Bron:  Thefad.pl przez Ks. Stanisław Walczak    język po Polsku

Pieszyce

Re: Ks. Stanisław Walczak tegen Beata Mazurek:
21. Jan 2019 at 19:59

Torun Marcel
Super Veteraan

De enige goede manier om van PiS af te komen is stemmen op een andere partij, b.v. PO.
Als de kiezers dat straks niet voldoende doen hoeven wij ons in Nederland verder
niet meer druk te maken.
Dus als PO niet alleen protesteert maar ook zorgt dat PO straks een sterke basis en gezag uitdraagt
dat is er nog hoop.
Op dit moment is PO alleen tegen maar iets nieuws hoor ik niet, of wordt onvoldoende opgenomen door
de media.