Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Brejza klaagde Kaczyński aan, hij viel zijn familie aan met de diensten?!

Gestart door Pieszyce, 20 januari 2023, 21:02

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Brejza klaagde Kaczyński aan, hij viel zijn familie aan met de diensten?! Schandalige details

19 januari 2023

Een jaar geleden, op de dag dat we Jarosław Kaczyński aanklaagden, diende deze aanklager een "op maat gemaakte" aanklacht in tegen mijn vader. De hele 5 jaar was een van de grootste CBA-operaties gebaseerd op een leugen. Pegasus viel mij, mijn vader en de directeur van het kantoor aan – onthulde Krzysztof Brejza.

Ze wisten het vanaf het begin heel goed, hoe ze naaien met vuile draden. Voordat ze de techniek lanceerden voor 20 miljoen złoty, wisten ze heel goed dat ze op een leugen waren gebaseerd. Nadat de techniek was geactiveerd, kregen ze nog een bevestiging dat ze in een leugen waadden. In hun obsessie hebben ze hun onwettige acties voortgezet," voegde Brejza eraan toe. Alle agenten die mij "deden" met het Pegasus cyberwapen zijn de diensten ontvlucht. Soms jonge mensen. Ze zijn uit de CBA gestapt: E.Bejda, G.Ocieczek, delegatiehoofden: Gdansk en Bydgoszcz. B. Święczkowski sprong naar TK. Vandaag, de evacuatie van het hoofd van het speciale team van Brejza in het openbaar ministerie.

En dit alles voordat we u de details laten zien. Vandaag is het duidelijk waarom ze zo paniekerig zijn over het plegen van onderzoek.... - concludeerde de senator.

Bron:   wiesci24.pl