Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Marsen ter bescherming van Jan Paweł II

Gestart door Pieszyce, 1 april 2023, 14:19

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Kreeg net dit in de mail van een Twittercontact.

Wat denken jullie?? Is dit normaal, of is het een Provocatie van
Solidarny Polska?

JP II is door, wordt verdacht van het bedekken van daders van Pedofilie en
nu wil men hem gaan beschermen??
Wordt tijd dat de slachtoffers beschermd worden of zie ik dat verkeerd??  :(

Piotr    @Piotr___alex

2.04.2023...Dzień przewracania się w grobie papieża Jana Pawła II...Nawet on nigdy nie zaakceptowałby bydlaków ,którzy organizują te marsze..Sakiewicz,Matecki ,Kowalski,Ozdoba,Kaleta,Jaki..i wielu innych bydlaków..Taka jest teraz Polska..Na szczęście nie nasza...

2.04.2023... De dag van de ommekeer in het graf van paus Johannes Paulus II... Zelfs hij zou de kl**tzakken die deze marsen organiseren nooit accepteren.. Sakiewicz, Matecki, Kowalski, Ornament, Kaleta, Jaki... en vele andere kl**tzakken.. Dit is nu Polen..Gelukkig niet van ons...

Pieszyce

https://polenforum.nl/forum-over-polen/index.php/topic,1868.msg3240.html

Kijk dat bedoel ik. Een politieke partij schrijft marsen uit.
Een vakbond doet daar aan mee (iedereen weer dat voorzitter Duda politiek gelieerd is)
Maar wat als Dinsdag de pleuris uitbreekt en het gehele land in algemene staking gaat?

Hoe wil men DAN de stakers betalen??  ::)

Bobal

Jij vraag: is dit normaal?
Het is niet verboden maar ik denk een compleet verkeerde prioriteitstelling. Je kunt demonstreren tegen feiten waar je het niet mee eens bent maar daarmee verander je de feiten niet. Ga er eens volwassen mee om in plaats van te ontkennen. Ik vind het dus niet normaal.

In aanvulling hierop: veel jongeren die ik ken, vaak kinderen van vrienden want ik ben ook al rond de 60, haken juist door dit soort gedrag af in de kerk. Dat zou toch tot nadenken moeten leiden......

Pieszyce

In Łódź ondernam men iets, de verf is er nog niet af.

Gezicht geel en handen met rode verf, op de voetplaat Maxima culpa

Men is het duidelijk zat.

Pieszyce

Artur   @ArturooArtur

Od dłuższego czasu myślałem, że największym świństwem, którego nic nie będzie w stanie przebić, jest wykorzystywanie śmierci swojego brata, szwagierki dla korzyści politycznych, ale muszę przyznać, myliłem się. Dziś pis i ich funkcjonariusze tvp przechodzą samych siebie.

Lange tijd dacht ik dat de grootste vuile truc waar niets tegenop kon, was om de dood van je broer, schoonzus te gebruiken voor politiek gewin, maar ik moet toegeven dat ik het mis had. Tegenwoordig overtreffen pis en hun tvp-officieren zichzelf.

De Ridders van God

Een mars ter herdenking aan de Paus, maar waarom dan reclame maken voor je weekblad
van Tomasz Sakiewicz die van PiS miljoenen kreeg voor zijn bijna failliete blad.

De Pausmobiel die meereed in de mars, niet met de paus er in maar met zijn foto. Tja.

Het concert in Wadowici dat totaal leek te verregenen schijnt redelijk succesvol te zijn geweest,
maar dat heb ik om moverende redenen niet gevolgd.

Andrzej     @Andrzej_Miland

Wzmożenie prawicy w obronie pamięci i czci JP II przybiera karykaturalne rozmiary. Jak dzisiaj pisała
@jzdunowscy2  : czci JP II nie trzeba bronić, wystarczy nie wystawiać jej na pośmiewisko! Poniżej inscenizacja zamachu na papieża.

De intensivering van de rechtervleugel ter verdediging van de nagedachtenis en eer van JP II neemt karikaturale proporties aan. Zoals ze vandaag schreef @jzdunowscy2: de eer van JP II hoeft niet verdedigd te worden, het is voldoende om hem niet belachelijk te maken! Hieronder is een enscenering van de moordaanslag op de paus.

Video:    https://twitter.com/i/status/1642507955814711303

Elk jaar wordt het op dit terrein voor de toeristen nagespeeld.
Denken ze nu echt dat Toeristen idioten zijn??

Het St. Pietersplein is iets anders dan dit weiland.