Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

1 juni Dzien Dziecka

Gestart door Pieszyce, 1 juni 2023, 21:35

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Adam Mazguła     @amazgula

Kochane dzieci, życzę Wam mądrych rodziców, którzy przygotują do samodzielnej drogi w przyjazny świat. W szczęśliwe życie bez przemocy i wojny, narkotyków i alkoholu, agresji religijnej i biedy. Abyście mogły urządzić swój własny, wymarzony, szczęśliwy i nowoczesny świat.

Lieve kinderen, ik wens je wijze ouders die je zullen voorbereiden op een onafhankelijke reis naar een vriendelijke wereld. Op naar een gelukkig leven zonder geweld en oorlog, drugs en alcohol, religieuze agressie en armoede. Zodat u uw eigen droom, gelukkige en moderne wereld kunt inrichten.

Naast de oproep an Kol. Mazguła, ook nog een van mij.

Als er mensen zijn die in de plaatsen die ze bezoeken, weten dat er een kindertehuis is, bezoek deze dan eens.

Koop op de markt een of twee kisten fruit en schenk deze aan een tehuis, zeker aan een tehuis waarvan men hoort dat deze het niet breed hebben.
in mijn tijd,waren er kindertehuizen waarvan de kinderen, maar vier keer per jaar fruit kregen en dan nog meestal van geld wat onze stichting schonk.

Hoewel het beter gaat dan 20 jaar terug, is nog steeds niet alles zoals het moet zijn.  :'(