Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Don't donate to the Red Cross

Gestart door Pieszyce, 9 juni 2023, 16:45

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Met deze post en vooral mijn reactie loop ik de kans dat leden boos worden. Vrijwillig neem ik dit risico, omdat ik echt woest ben. Op het graf van mijn ouders en mijn twee broertjes, zweer ik dat ik nooit ene stuiver over zal maken aan deze organisatie.  >:(

Reden:

In de strijd om Mariupol, was het Rode Kruis TE LAAT, met het redden van mensen, daardoor zijn er nogal wat kinderen naar Rusland ontvoert. Kinderen die nu gehersenspoeld worden door de Russische Barbaren en waarvan bewijzen op Twitter te vinden zijn.

Nu door de sabotage aan die Dam, die bewezen, ook door Russen is uitgevoerd, worden mensen op de rechteroever gered dooor Oekrainse en andere Europese redders Op de linkeroever, "zeggen" de Russen dat ze iedereen redden, maar feit is dat ze de mensen laten stikken en ook nog een schieten op een overmoedige Oekraïense redder die de linkeroever heeft bereikt. De video's staan op het forum.

Maar waar is het Rode Kruis? Zelensky smeekte in ijn toespraak op onpartijdige hulp.

En toen kreeg ik onderstaand onder ogen. Eerst de oproep van Sergey Mohov
en later de rest.

Net als hier in huis Amnesty een verboden woord is, is dat vanaf nu ook het Rode Kruis.

Nog even en ook de VN kan erbij, want mensen moedwillig laten verzuipen en verstoken laten van hulp i.v.m. allerlei belangen is er hier in huis niet bij.

Wanneer zegt de VN eens, Rusland nu stoppen of we sturen een politiemacht??

Sergey Mohov   @krides

Don't donate to the Red Cross. https://icrc.org/en/document/icrc-delegation-moscow-brief

Doneer niet aan het Rode Kruis.

De ICRC-delegatie in Moskou: in het kort

Rusland en het Internationale Comité van het Rode Kruis (ICRC) delen een lange geschiedenis, die teruggaat tot 1867 toen Rusland toetrad tot de oorspronkelijke Conventie van Genève voor de verbetering van de toestand van de gewonden in legers te velde.

Artikel 06 juni 2023 Rusland

In datzelfde jaar werd in het Russische Rijk een van de eerste vrijwillige verenigingen voor de verzorging van gewonde soldaten opgericht. De Russische Rode Kruisvereniging, nu al meer dan 155 jaar oud, is nog steeds onze nauwste partner in het land.

De delegatie is een van onze belangrijkste humanitaire diplomatieke knooppunten over de hele wereld en bouwt een dialoog op met de Russische autoriteiten, academische en deskundigenkringen en andere invloedrijke mensen en organisaties ter ondersteuning van onze missie om mensen die getroffen zijn door gewapende conflicten en andere geweldssituaties over de hele wereld te beschermen en bij te staan.

https://www.icrc.org/en/document/icrc-delegation-moscow-brief