Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Een voorkomen bijna Lynchpartij in Polen’s Gliwice??

Gestart door Pieszyce, 17 juli 2023, 00:49

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Een voorkomen bijna Lynchpartij in Polen's Gliwice??

Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich   @OmzRi
Waarnemingscentrum voor racistisch gedrag @OmzRi

Basen w Gliwicach. Próba linczu na czterech Gruzinach posądzonych o rzekomy czyn pedofilski. Policja sprawdza nagrania, wygląda na to, że nikt nie molestował dzieci. Podobno jeden z Gruzinów miał zagrodzić drogę 3 nastolatkom. Ich matka zaczęła krzyczeć, że to pedofil.

Zwembad in Gliwice. Poging tot lynchen op vier Georgiërs die beschuldigd werden van vermeende pedofilie. De politie controleert de opnames, het lijkt erop dat niemand kinderen heeft misbruikt. Er werd gemeld dat een van de Georgiërs op het punt stond de weg te versperren voor 3 tieners. Hun moeder begon te schreeuwen dat hij een pedofiel was.

Video:  https://twitter.com/i/status/1680595040014409730

Het is nodig de video te bekijken, te luisteren naar het taalgebruik, terwijl er niets anders aan de hand was dan een vrouw, die tegen een man schreeuwde dat hij een pedofiel was.
Hij blokkeerde de weg van de kinderen, maar niemand weet tot nu toe waarom.

Het was echter genoeg om de menigte over het kookpunt te brengen, Polen anno 2023 en dan Lynchen??. Toch komt dan gelijk een andere vraag naar boven, waarom zie ik nooit zo'n menigte als een priester zich DAADWERKELIJK aan een kind heeft vergrepen?

O ja, een priester is ook maar een mens, zei eens een vrouwelijk parlementslid van PiS
Ik wordt hier echt misselijk van. Velen vergeven hem om voor mij zeer onbegrijpelijke redenen.

Nota bene een Lynchpartij in 2023, is Polen al zover in de bagger gezakt dat men geen rechter meer nodig heeft??
Is dat wat Ziobro en extreem rechts in Polen wil??