Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Wat een kick. Duda's man zei het echt!

Gestart door Pieszyce, 1 januari 2024, 15:03

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Wat een kick. Duda's man zei het echt!

31 december 2023

PiS-politici blijven verbazen. Hun mate van onthechting van de werkelijkheid is echt verbazingwekkend.

Bijvoorbeeld de rechterhand van Andrzej Duda, het hoofd van zijn kabinet, Marcin Mastalerek. De presidentiële minister is er serieus van overtuigd dat... Donald Tusk de verkiezingen heeft verloren.

- Donald Tusk heeft de verkiezingen verloren en hij doet alsof hij gewonnen heeft en heeft nog niet begrepen wat er gebeurd is", vertelde Mastalerek aan Polsat News. – Tusk  leeft in het verleden en praat over wat er op 15 oktober is gebeurd," voegde hij eraan toe.

- De toespraak van Donald Tusk was een toespraak waarvan niemand zich iets zal herinneren. Mooie woorden en lelijke daden, want Donald Tusk zegt vaak iets anders en doet iets anders. Ik ben bang na deze toespraak. Omdat hij zoveel lacht, zo mooi spreekt, vraag ik me af wat hij straks gaat doen," betoogde de kabinetschef van president Andrzej Duda.

We zijn echter blij met de angst in de gelederen van de Wet en Rechtvaardigheid partij, waarover Mastalerek sprak.

Bron:      wiesci24.pl     język po Polsku