Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Ik begrijp het niet, wie wel??

Gestart door Pieszyce, 5 januari 2024, 02:27

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Helutka    @Monika416486721

O Muj Borze   

Oh mijn God

Chrystus Królem Polski!
Polska dla KATOLIKÓW!
Innowiercy precz z Polski!
Żydzi, PO i SLD do gazu!
Jezus was zgładzi!
Chrystus!

Christus is de koning van Polen!
Polen voor KATHOLIEKEN!
Andersdenkenden, ga weg uit Polen!
Joden, PO en SLD aan het gas!
Jezus zal je vernietigen!
Christus!

Ik heb echt genoeg van dit soort mensen, niemand is beter dan zij.
Ik heb het nagevraagd, de tekst op het plakkaat is origineel.  >:(

Ondertussen mogen een aantal groepen aan het gas, ontkennen ze alle
berichten over wie Jezus was.
Voor velen was hij Joods, sommigen zeggen hij kwam uit Arimathea,
weer anderen zeggen weer wat anders.
Ondertussen blijft de Rode Mantel Mohair Baretten Brigade anderen
mensen terroriseren en tel je als anders denkende niet mee.
Maar een muur om Polen bouwen dan? Zodat de RMMB Brigade in ieder
geval geen andere landen kan bereiken??

Dit soort zaken doen mij intens afvragen, tot hoever ik Loyaal aan
Polen moet/zal blijven. >:(  >:( 

Ook ik heb mijn grenzen.  >:(  >:( 

Bobal

Kijk eens naar de gezichten van die primitievelingen, de domheid en onbenulligheid stralen er vanaf.
Een muurtje om Polen lost niks op want elk land heeft helaas zo zijn gedegenereerden.

Waar en wanneer is die foto gemaakt? Iets bekend over reactie omstanders, politie, lokale priester (dit is toch geen reclame voor de kerk)?

Pieszyce

Jammer genoeg is dit groeiende, dit zijn "De ridders van Christus", die dit doen, denk eens aan "De strijders van Maria", "De beschermers van JPII", "De Ridders voor de bescherming van Christus" [inclusief imitatie zwaard] allemaal nieuwe groepen die zijn ontstaan nadat Ordo Iuris actief werd in Polen.

Oke elk land heeft wel wat, maar dit is extreem. Ik heb in NL, Dld geen mensen zien lopen met een stalen rozenkrans in hun hand en een Mariabeeld in hun arm. Met de rozenkrans wordt zelfs regelmatig geslagen, volgens berichten, vandaar stalen kralen.

Wanneer de foto precies is gemaakt weet mij informant niet, zij weet alleen dat het ten tijde was van een demonstratie bij het presidentiële paleis een paar weken geleden in Warschau. De mensen die het niet wilde aanschouwen liepen door en zeiden niets, bang voor knokpartijen. Er stonden zelfs politieagenten tussen de RMMBers, en die ondernamen niets, maar dat zijn we gewend van de ONR demonstraties met Bąkiewicz, daar werd regelmatig de Hitlergroet gebracht en de Joden bedreigt, maar ook toen ondernam de politie niets.   >:(  >:(