Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Ziobro’s aanklagers destabiliseren het werk van het parket

Gestart door Pieszyce, 19 januari 2024, 01:08

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Ziobro's aanklagers destabiliseren het werk van het parket
Zij zullen gestraft worden

18 januari 2024

Adam Bodnar stuurde de plaatsvervangende nationale aanklagers met verlof. Ze beweren dat ze geen bevelen kunnen krijgen. Dit is een opstand die snel moet worden onderdrukt omdat het openbaar ministerie in strijd is met de belangen van de staat.

– Wat heeft de plaatsvervangend procureur-generaal gedaan die vóór 17 januari 2024 met verlof wilde? Hij diende een verlofaanvraag in bij zijn werkgever, de procureur-generaal, prof. Adam Bodnar - hij kreeg toestemming, hij ging op vakantie. Wat doet een plaatsvervangend procureur-generaal die na 17 januari 2024 met verlof wil? Hij verklaart op X dat zijn werkgever niet de procureur-generaal is, maar de nationale aanklager, en dat hij dus niet met verlof gaat - schreef aanklager Ewa Wrzosek.

– Als ik je bericht lees, vraag ik me af waar we wonen. Wat moeten wij gewone burgers van dergelijke belemmeringen denken? Ik weet hoe mijn baas zou reageren als hij mij op vakantie zou sturen en ik hem mijn wała zou laten zien. Ik hoop dat we reflectie zullen zien van de volgers van de oude regering - aldus een van de internetgebruikers.

Adam Bodnar heeft echter een paar verrassingen voor de genomineerden van Ziobro. Ze zullen het snel ontdekken.

Bron:    wiesci24.pl     język po Polsku