Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Een SOP militair klapt uit de school over de arrrestatie van Kamiński en Wąsik

Gestart door Pieszyce, 24 januari 2024, 00:42

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Dit is al even bezig. De Man Yacek is niet de man
die de verklaring geeft,hij is alleen de boodschapper voor een ander die om
duidelijke redenen zijn naam niet kan geven..

𝕐𝕒𝕔𝕖𝕜 𝕂𝕦𝕜𝕝𝕖𝕨𝕤𝕜𝕚     @JKuklewski

List do pana Zbigniewa...  Przeczytajcie,  włos się na głowie jeży; wypowiedź człowieka z SOP w Pałacu Prezydenckim

-"My też mamy prywatne życie i nie tylko jako oficerowie ale i ludzie chcemy służyć Polsce, a nie oszalałym politykom PiS.
Po zatrzymaniu polityków na terenie pałacu prezydenckiego, prezydent zaczął szaleńczo żądać zmiany obsady obiektu Pałacu, choć byliśmy i jesteśmy lojalni wobec prawa i Pana Prezydenta.

Jeden z naszych wspaniałych kolegów musiał odejść, a to za sprawą zaistnienia niemożliwej do zaakceptowania w służbie relacji z Pierwszą Damą. Relacji nachalnej i jednostronnej z jej Chłopak czuł się tak osaczony, że na pomoc wezwał żonę, która zrobiła w pałacu niewyobrażalną awanturę kierując zarzuty napaści seksualnej na męża ze strony Pierwszej Damy.

Po jakimś czasie chłopak zrezygnował ze służby.

Teraz powiem jak miało być z Panami Wąsikiem i Kamińskim.
Mieli spędzić u nas dwa dni i prosto z pałacu pojechać na manifestację 11. 01. br, tam wszyscy spodziewali się ich zatrzymania.

Tu na miejscu Pan Jarosław Kaczyński umawiał się przy udziale Pana Prezydenta, że chwilę muszą wytrzymać w więzieniu, co ma być ich wkładem w sprawę rozwiązania parlamentu i  przedterminowych wyborów.

Wiem, że mi Pan nie uwierzy ot tak na podstawie maila ale proszę być jutro o 20.00 pod pałacem (tu wskazuje jakiej części pałacu mam się przyglądać) trzykrotnie zapali się i zgaśnie światło.
(byłem, tak się stało)

Oni szykują piekło dla Polski zresztą sam się Pan przekona bo my też mamy ustawowy obowiązek raportowania przełożonym o sytuacjach zagrażających ochranianym... ale więcej napisać nie mogę."

Een brief aan meneer Zbigniew..... Lees het, je haren gaan ervan overeind staan; verklaring van een man van SOP in het presidentiële paleis

- 'We hebben ook een privéleven en niet alleen als officieren, maar ook als mensen willen we Polen dienen, en niet gekke PiS-politici.
Nadat de politici waren vastgehouden op het terrein van het presidentiële paleis, begon de president verwoed te eisen dat het personeel van het paleis zou worden gewisseld, ook al waren en zijn we loyaal aan de wet en de president.

Eén van onze geweldige collega's moest vertrekken vanwege een onaanvaardbare relatie met de First Lady. De vriend voelde zich zo gevangen in de opdringerige en eenzijdige relatie met haar dat hij de hulp inriep van zijn vrouw, die in het paleis een onvoorstelbare ophef maakte en haar man beschuldigde van aanranding door de First Lady.
Na enige tijd nam de jongen ontslag uit de dienst.

Nu zal ik u vertellen wat er met de heren Wąsik en Kamiński moest gebeuren.
Ze zouden twee dagen bij ons doorbrengen en rechtstreeks vanuit het paleis naar de demonstratie op 11 januari dit jaar gaan, waar iedereen verwachtte dat ze zouden worden vastgehouden.

Hier was de heer Jarosław Kaczyński, met deelname van de president, het erover eens dat ze een tijdje in de gevangenis zouden moeten blijven, wat hun bijdrage zou zijn aan de ontbinding van het parlement en vervroegde verkiezingen.

Ik weet dat je me niet zult geloven alleen al op basis van de mail, maar sta alsjeblieft morgen om 20.00 uur voor het paleis (hier geef ik aan naar welk deel van het paleis ik moet kijken) en het licht gaat drie keer aan en uit. tijd.

(Ik was erbij, het gebeurde)

Ze bereiden de hel voor Polen voor, en je zult het zelf zien, want we hebben ook een wettelijke verplichting om aan onze superieuren te rapporteren over situaties die een bedreiging vormen voor degenen die we beschermen... maar meer kan ik niet schrijven.'