Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Georgie en vredesbesprekingen

Gestart door torun marcel, 23 oktober 2022, 16:07

Vorige topic - Volgende topic

torun marcel

"We will project force in Georgia, we will have to save Georgians,
save Moldova, Armenia and everyone," stated Oleksiy Arestovych,
an adviser to Ukrainian President Volodymyr Zelensky.

De Ukraine moet ook zeker met de hulp van Europa en Amerika
deze landen beschermen (net zoals het Europa beschermt in feite).

In de krant "Georgia Today" staat ook een artikel waarin een woord-
voerder verwacht dat Putin bij eventuele vredesbesprekingen
zal gaan eisen dat Georgie weer onder gezag van Rusland moet komen.

Het zal mij niet verbazen dat hij dit gaat voorstellen want dan kan
hij die landen inpikken zonder weer enorme verliezen (vooral zijn
eigen gezichtsverlies) Maar laat Europa dat gebeuren?

Pieszyce

Voorop gesteld dat ik geen voorstander van oorlog ben, maar iemand die in normale gevallen een gesprek zal aangaan, zijn er nu toch voor
mij wat afwijkende redenen, om NIET met Poetin aan vredesbesprekingen te beginnen.  ;)

Ik zeg dat niet alleen, maar ook veel internationale beroemdheden, zoals Sikorski, zijn vrouw Anna, Biden en last but not least President
Zelensky zelf. De reden is dat Putin deze oorlog zelfs niet in een gelijkspel mag laten eindigen.

Zou de oorlog wel zo eindigen zal Putin eisen kan stellen, Putin moet deze oorlog verliezen en wel grof, zo grof dat Rusland de eerste 100
jaar niet meer in staat is een oorlog te voeren.

Ja, ik weet het. Ik val altijd heel Rusland aan en blijf dat ook doen, dit gezien de 82% van de Russen die achter Putin staan. Heb vele video's
gezien van Moeders en vrouwen die hun zonen en mannen een lijstje meegeven wat ze in Oekraïne moeten stelen.

Daarnaast vergeef ik de Barbaarse technieken van de Russen, het verkrachten van vrouwen, meisjes, mannen, jongens en hele jonge
kinderen. Honderden bewijzen zijn daarvan al gevonden en liggen in Den Haag. Het vernietigen van gebouwen en infrastructuur, alleen
omdat ze niet kunnen winnen, NOOIT.

Azerbeidzjan valt Armenië al steeds aan, maar dat is nooit anders geweest.

Georgië, Moldavië,  zijn relatief nog rustig, maar ik denk dat het niet alleen de wodka zuipende Russen zijn. Laten we niet de samenwerking
met Iran, China en nog wat andere landen die meestal uitblinken in LGBT haat niet vergeten.

Ik gun Georgië, Moldavië, als eerste de rust, de rest is zelf nog niet op orde voor rust en vrede.

ALLE EX SOVJET landen zouden Rusland naar de hel moeten sturen, want in al die landen, is door de Russen moord en doodslag gepleegd.

In Siberië wordt je zelfs nu gearresteerd als je een plakkaat draagt met de tekst, "Goed dat er nog mannen zijn".

Bij vredesonderhandelingen, zullen we merken dat Putin alleen maar eisen zal stellen en uiteindelijk zijn moordenaars en tuig tot Oost
Berlijn zal laten oprukken. Daarom, putin moet vernedert worden en wel zo dat hij zelfs de deur iet meer uit durft te gaan. >:(

Stille hoop zijn de anti Putin bewegingen die nu in beweging komen en zelfs dan, kun je je nog e.e.a. afvragen, maar voorlopig vergeef ik de
Russen wat ze in Oekraine en Syrie (het bombarderen van kinderziekenhuizen) NOOIT.

Ondertussen moeten al die landen die in gevaar kunnen komen, met elkaar contact zoeken en iets opzetten in samenwerking met het
westen.

Laten we hopen dat de Balkan, de Balkan blijft en niet bij de EU komt.

Ik ben misschien wat fel nu, maar vergeet niet dat ik ELKE dag zo'n 13 uur via digitale mogelijkheden in Oekraïne ben.
Het zou goed zijn als iedereen niet alleen de slachtoffers zag, maar ook de Helden die na 6 maanden front even naar huis mogen en hun verwelkoming,
dan is zelfs de hardste kerel soms ineens klein.