Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

De recordbereiken van Jan Piński Hij is een van de meest herkenbare Poolse commentatoren op het politieke leven

Gestart door Pieszyce, 4 februari 2024, 01:01

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

De recordbereiken van Jan Piński
Hij is een van de meest herkenbare Poolse commentatoren op het politieke leven

3 februari 2024

Jan Piński, hoofdredacteur van Wieści24.pl, beheert een van de populairste kanalen op het Poolse YouTube. In januari werden zijn video's meer dan 13 miljoen keer bekeken.

– In januari werden er 13,179 miljoen video's bekeken op mijn 4 kanalen. Dit is een absoluut record! Tomek Szwejgiert en ik willen je hartelijk bedanken en je altijd begroeten met Oud-Pools ***** *** - schreef Jan Piński.

De hoofdredacteur van Wieści24.pl onthult een kijkje achter de schermen van de Poolse politiek en vertelt over de daarmee samenhangende processen, die doorgaans onzichtbaar zijn voor de samenleving. De populariteit van het Piński-kanaal komt ook voort uit de diepgaande kennis van de presentatoren van wat er in Polen gebeurt.

Bron:    wiesci24.pl     język po Polsku

Pieszyce

Piński wordt hier de gehele dag gevolgd.

Ewa start een video en terwijl we met andere dingen bezig zijn luisteren naar wat Jan te vertellen heeft.

Tot nu toe zijn we nog nooit teleurgesteld in wat hij brengt en vanwege zijn korte berichten is hij ideaal om te vertalen weer te geven.

Verder linken we al zijn berichten weer door naar X, Mastodon en nog wat vrienden.  8)

Ik hoop dat het zo blijft.  :)   ;)