Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Waar ligt Ziobro? Dit is een steeds belangrijker vraag

Gestart door Pieszyce, 7 februari 2024, 00:38

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Waar ligt Ziobro? Dit is een steeds belangrijker vraag

5 februari 2024

Nadat Verenigd Rechts de parlementsverkiezingen had verloren, verdween Zbigniew Ziobro uit de Poolse politiek. Er was informatie dat het hoofd van Soeverein Polen ernstig ziek was. En dat de ziekte hem zojuist had gedwongen alle publieke activiteiten op te schorten.

De daaropvolgende weken gaan echter voorbij en de afwezigheid van Ziobro wordt steeds mysterieuzer. Vooral sinds zijn vrouw, Patrycja Kotecka, zojuist een behoorlijk lucratieve positie in het Europees Parlement heeft ingenomen. En daarom verdween ze uit Polen.

– Ik geloof niet dat zijn vrouw hem ziek zou achterlaten. Ik geloof er simpelweg niet in, zegt een politicus van de Burger Coalitie in een interview met naTemat.pl.

– Als Ziobro ziek is, is het niet zo ernstig als ze zeggen, en wordt hij niet in Polen behandeld, maar in het buitenland. Dat zou verklaren waarom zijn vrouw een baan in Brussel aanvaardde. Bovendien hoorde ik dat de heer en mevrouw Ziobro onlangs hun kinderen hadden teruggetrokken van de exclusieve privéschool waar ze voorheen naar toe gingen. Het lijkt erop dat ze hun hele leven naar het buitenland willen verhuizen, voegt hij eraan toe.

Bovendien weten blijkbaar zelfs de politici van Soeverein Polen niet waar hun baas is. Of ze doen alsof ze het niet weten. – Nou, dat zal ik niet zeggen. Ik heb hem niet gevraagd waar, maar ik denk dat hij in Polen is, zei Jacek Ozdoba, een parlementslid van de partij van Ziobro, onlangs.

Bron: NaTemat.pl

Bron:    wiesci24.pl     język po Polsku