Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Brejza onthult: Pereira liegt schaamteloos

Gestart door Pieszyce, 15 februari 2024, 00:44

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Brejza onthult: Pereira liegt schaamteloos
Hij verloor vier processen en zal de vijfde ook verliezen

13 februari 2024

Voor de teksten en uitspraken van Samuel Pereira reken ik in totaal 4 keer. Ik heb 4 keer gewonnen. Eén keer geldig, drie keer ongeldig. 1. Ik heb Samuel Pereira ooit persoonlijk aangeklaagd. Een vervelende ervaring, want hij vermeed het afleveren van de correspondentie en de deurwaarder bracht deze af, dit is het bekende verhaal met de badkuip. Ik heb een rechtszaak aangespannen wegens liegen over de vermeende betrokkenheid van Krzysztof Brejza bij een misdaad. We hebben gewonnen. Hij verloor – in eerste instantie – Dorota Brejza.

– Ik geef TVP voor de tweede keer toestemming, maar dan voor de tekst van Pereira. Dit is een geval van het publiceren van valse inhoud verkregen via Pegasus. En nee, het ging niet om "één sms zonder betekenis", het ging om veel sms-berichten, over het veranderen van de afzender en de ontvanger, over het samenstellen van verschillende berichten die op verschillende tijdstippen naar verschillende mensen werden verzonden, over het toevoegen van nieuwe, verzonnen, schandalige contexten. naar de berichten. We hebben gewonnen. Ze verloren. In eerste instantie.

– Ik sta TVP voor de derde keer toe, ook vanwege de tekst van Pereira en omdat hij probeert mensen ervan te overtuigen dat Krzysztof Brejza naar verluidt eigendommen van de lokale overheid voor zijn eigen doeleinden gebruikte. Deze flagrante leugen had tot gevolg dat wij opnieuw wonnen en zij opnieuw verloren. In eerste instantie.

– Voor de vierde keer heb ik de krant van Orlen, "Gazeta Pomorska", aangeklaagd voor het interview met Pereira, wegens leugens. Het resultaat was dat wij wonnen en zij verloren. Deze keer verloren ze in beide gevallen. Als ik oni schrijf, bedoel ik TVP of Gazeta Pomorska, maar het gaat altijd over de teksten van Pereira, waarvoor hij verantwoordelijk is.

Bron:  wiesci24.pl       język po Polsku