Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Przyłębska heeft vonnissen geregeld met Dworczyk?

Gestart door Pieszyce, 12 maart 2024, 23:48

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Przyłębska heeft vonnissen geregeld met Dworczyk?
Dit is een ernstig misdrijf!

11 maart2024

Het lijkt erop dat Julia Przyłębska en Michał Dworczyk overeenstemming hebben bereikt over de data en resultaten van de hoorzittingen voor het Constitutioneel Hof. Dit is een ernstig misdrijf en ze deed het waarschijnlijk op bevel van Jarosław Kaczyński, met wie ze ook een ontmoeting had, maar niet met de bedoeling samen te eten.

Przyłębska's ontmoetingen met Dworczyk waren pure gerechtelijke corruptie.

"Mateusz, vandaag (kort na uw gesprek) ben ik op bezoek geweest bij mevrouw Julia P. Ik heb 3 onderwerpen besproken met de president:

I. Geboren in 1953 - voorlopig uitgesteld (Kieres, 250 miljoen złoty - 1,5 miljard złoty)

2. Zorguitkeringen voorlopig uitgesteld (Muszyński) tot 19 februari (circa 5 miljard złoty)

3. De erfdienstbaarheid van land met betrekking tot transmissie is voorlopig uitgesteld (Muszyński) (enkele miljarden) Nummer 2 wordt blijkbaar al afgehandeld door Tomek Fill, dus ik zal met hem samenwerken. Michał" – lazen we in de e-mails.

– Uit de e-mails van Dworczyk blijkt dat Przyłębska had kunnen deelnemen aan de vaststelling van de uitspraken van het Constitutioneel Hof. Jabłoński bezocht haar ook. Nu blijft de kwestie van het ondervragen van Przyłębska bij deze gelegenheid open. Dat kan door een van de onderzoekscommissies worden gedaan, zolang er geen tekort is aan volwaardige leden, schreef Tomasz Wiejski.

Citaat wiesci24.pl

Bron:   wiesci24.p      język po Polsku