Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Kosiniak-Kamysz en de succesvolle conventie in Gdów

Gestart door Pieszyce, 17 maart 2024, 21:47

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Kosiniak-Kamysz en de succesvolle conventie in Gdów
Er komt een belastingverlaging voor bedrijven

16 maart 2024

– Ik wend mij tot ondernemers: veranderingen in de zorgpremies zijn onze HEILIGE inzet. Wij zullen er dit jaar alles aan doen om dit te realiseren. Wij zeggen het duidelijk en duidelijk. Niet tegen wie dan ook, maar om het gezamenlijke regeerakkoord en de belofte na te komen, zei Władysław Kosiniak-Kamysz in Gdów. De PSL-conventie was zeer succesvol.

De PSL-leider bracht ook de zeer belangrijke kwestie van de veiligheid van Polen ter sprake:

– We praten veel over veiligheid. Dit is niet afschrikken, maar informeren. Voorbereiden op het worstcasescenario. Elke dag zorgen we ervoor dat Polen sterk is met zijn eigen kracht en die van zijn bondgenoten. Dit is onze grote inzet. Dit wordt gegarandeerd door Trzecia Droga en PSL. De voorgangers dreigden dat het leger zou worden ontbonden en dat contracten zouden worden opgezegd. Zij logen. We tekenen contracten en moderniseren het leger. We hebben historische loonsverhogingen voor soldaten geleverd. We hebben een recordbelang in het leger. De Derde Weg geeft om veiligheid, zei hij.

– De inflatie daalt. We hebben beloofd dat we de belasting zouden afschaffen die ieder van ons betaalt, en degenen die het minst verdienen het meeste betalen: de belasting op KOSTEN. We hebben de inflatie teruggedrongen. Wilt u zich richten op de economie? Alleen de Derde Weg is zo zwaar, voegde hij eraan toe.

– We vertragen niet! Ik wil graag iedereen bedanken die vandaag in Gdów is verschenen, onder de beste lokale overheidsfunctionarissen. De energie, vreugde en kracht van de Derde Weg. Małopolska, naar de overwinning! – concludeerde de vice-premier.

Bron:    wiesci24.pl     język po Polsku