Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Poczta Polska wordt geliquideerd!

Gestart door Pieszyce, 17 maart 2024, 21:56

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Poczta Polska wordt geliquideerd!
Een brief verzonden in dezelfde gemeente duurde een maand

ciaatfoto wiesci24.pl

16 maart 2024

Er is geen hoop voor Poczta Polska. Dit staatsbedrijf verkeert in zo'n erbarmelijke toestand dat het niet in staat is zijn meest elementaire diensten te verlenen. Łukasz Zboralski plaatste een foto van een bizarre brief die meer dan vier weken in beslag nam, naar een geadresseerde in dezelfde gemeente:

– Het spijt me, maar dit is ongelooflijk. Het duurde meer dan een maand voordat een brief van mijn gemeente in dezelfde gemeente arriveerde. Moet het Poolse postkantoor worden geliquideerd? Ja. Zo snel mogelijk, schreef hij.

Het Poolse postkantoor werd tijdens acht jaar PiS-heerschappij volledig verwoest.

– vandaag heb ik de OPS in mijn stad gebeld en wilde ophef maken waarom er nog geen beslissing is genomen. Mijn grootmoeder stuurde mij twee weken geleden per e-mail een bewijs van verzending. Het kantoor ligt een paar straten verderop. Twee weken, nog geen beslissingsbrief. Het Poolse postkantoor is een varkensstal, aldus een internetgebruiker.

Bron:    wiesci24.pl     język po Polsku

Pieszyce

Maar 1 maand?

De peettante van Ewa stuurt elk jaar een kaart met een ouwel.

Dit jaar was er met Wigili niets.

Op 30 januari 2024 lag er een kaart met ouwel in onze brievenbus die op 08.12.2023 in Pieszyce verzonden was.

Trouwens de eerste keer dat hij zo laat was, meestal op tijd, en totaal 4 keer te laat, maar ZO laat nog nooit, meestal4 dagen na de kerst als hij te laat is..

Dus inderdaad Liquideren en opnieuw opzetten, en dan met vakmensen, geen ooms en tantes.  >:(  >:(