Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Ze beroofden ons elke keer weer

Gestart door Pieszyce, 21 maart 2024, 01:03

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Ze beroofden ons elke keer weer
Justitie moet sneller werken!

20 maart 2024

– Bijna elke dag leren we nog steeds hoe ze ons hebben beroofd. Het is erg frustrerend omdat we niets horen over eventuele aanklachten of arrestaties. Tot nu toe zijn ze straffeloos beroofd door de Dziad-bende, en hoeveel verklaringen zijn er niet geweest dat we de dieven zullen pakken, vervolgen en de buit terugkrijgen - schreef een van de internetgebruikers, waarin hij de verwachtingen van een groot deel van de bevolking uitdrukte maatschappij.

De schikkingen verlopen inderdaad te langzaam en zijn in veel gevallen opgeschort.

– Het lijkt mij dat er een mythe wordt gecreëerd dat gerechtigheid langzaam en traag moet zijn en dat er geen manier is om deze zaken sneller te laten verlopen. De laatste Superwizjer en ik vernemen dat de Getback-zaak nog steeds wordt afgehandeld door mensen die van PIS de opdracht hebben gekregen om het verhaal te verdoezelen. Dus hoe moet ik het beoordelen? – voegt de internetgebruiker toe.

– Iemand moet de buit veiligstellen. Dit zal niet worden gedaan door aanklagers die op bevel van vice Ziobro onschuldige mensen hebben beschuldigd van het Getback-schandaal en deze zaken nog steeds onderzoeken. Dit is een schandaal ter waarde van 2,5 miljard zloty, en niet zomaar een schandaal, vat hij samen.

Bron:  wiesci24.pl     język po Polsku