Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Ik zal de regering-Tusk bij de volgende verkiezingen ter verantwoording roepen,

Gestart door Pieszyce, 26 maart 2024, 00:24

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Ik zal de regering-Tusk bij de volgende verkiezingen ter verantwoording roepen,
maar ik zal hem controleren. Ik geef hem nu krediet!

25 maart 2024

- Ik zal de regering van Donald Tusk bij de volgende parlementsverkiezingen afrekenen op haar verkiezingsbeloften. Bij de laatste verwachtte ik maar één ding van hem. PiS uit de macht zetten. Daarom gaf ik hem in de verkiezingscampagne groen licht voor alle beloften om dit doel te bereiken. Omdat alleen een idioot vergeet dat we op 15.X geen politici van de macht hebben verdreven, maar misdadigers. Die niet alleen 8 jaar van ons leven verwoestten, maar 8 jaar lang de hele verworvenheid van het vrije Polen vernietigden," schrijft een van de internauten terecht.

- En alleen een idioot kan niet zien dat Donald Tusk niet alleen orde schept in Polen, maar in heel Europa. Daarom ben ik niet geïnteresseerd in infantiele, uit de context gerukte samenvattingen van de afgelopen honderd dagen. Want honderd dagen lang ben ik honderd keer rustiger wakker geworden, honderd keer gelukkiger en zo zou ik nog wel honderd keer door kunnen gaan... Maar op 15.X hebben we nog niets afgemaakt. We zijn nog maar net begonnen. Want niemand gaat voor ons de lokale autoriteiten terugnemen, de vlucht van Poetins clowns naar Europa tegenhouden en het Belvedere zuiveren van zijn kneuterigheid, hypocrisie en schaamteloosheid....

- Pas dan zet ik de klok voor Donald Tusk. En ik twijfel er niet aan dat hij als briljante politieke sprinter en nog betere langeafstandsloper op tijd zal zijn," besluit de internetgebruiker.

Bron:  wiesci24.pl     język po Polsku