Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Gąciarek schreef aan Ziobro's neo-rechter Lenarczyk

Gestart door Pieszyce, 26 maart 2024, 22:52

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Gąciarek schreef aan Ziobro's neo-rechter Lenarczyk
Hij is gek geworden!

26 maart 2024

Zo worden PiS-mensen behandeld – kort, bondig en to the point:

"De heer vice-president van het Hof van Beroep in Warschau, neo-rechter van het Hof van Beroep in Warschau, Radosław Lenarczyk

Meneer neorechter Lenarczyk, ik deel u vriendelijk mee dat de Vereniging van Poolse Rechters "lustitia", waarvan ik de eer heb lid te zijn, een kennisgeving heeft ingediend bij de procureur-generaal op verdenking van het plegen van een misdrijf op grond van art. 231 lid 1 van het Wetboek van Strafrecht door alle huidige en voormalige rechterlijke leden van de neokrs – dat wil zeggen de Nationale Raad voor de Rechtspraak, opgericht op basis van de wet van 8 december 2017.

De zaak is belangrijk omdat het ook gaat om een persoon die bij onze rechtbank werkt: een neorechter van het Hooggerechtshof in Warschau, Stanisław Zdun, die vice-voorzitter is van het bovengenoemde orgaan.

Ik dacht dat dit nieuws belangrijk voor u zou kunnen zijn, omdat u deelnam aan een oneerlijke competitie die werd gevoerd door het bovengenoemde orgaan, wiens naam alleen maar lijkt op een constitutioneel orgaan van de staat. Hieronder vindt u een link naar de inhoud van de melding. https://www.iustitia.pl/4838-zapowiedzenie

Met de beste wensen voor uw gezondheid (helaas kan ik u geen professioneel succes wensen, omdat u ten eerste een neorechter bent en ten tweede de rechters en medewerkers van het Hof van Justitie al de dagen aftellen waarop u en uw meerdere zullen eindigen hun heerschappij bij het Hof van Justitie in Warschau, alleen uitgeoefend op verzoek van minister Zbigniew Ziobro.)" – schreef Piotr Gąciarek aan Lenarczyk, een neo-rechter van Ziobro.

Bravo, rechter!

Bron:  wiesci24.pl     język po Polsku