Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Hebben we nog respect voor Górale??

Gestart door Pieszyce, 6 mei 2024, 23:41

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Hebben we nog respect voor Górale??

Johanka Niezłomna zd. Habsburg  zwierzolub  @joa_dee

A wiecie, że koń z tego filmiku trafi do rzeźni? Jeśli nie da rady dalej pracować. Na Podhalu koni, które nie zarabiają na siebie z braku sił, się nie ratuje. Kupuje się kolejne. Mam nadzieję, że każdy cholerny góral oprawca koni, w następnym życiu będzie żył przypięty do wozu..

Wist je dat het paard in deze video naar een slachthuis gaat? Als hij niet meer kan werken. In Podhale kunnen paarden die door gebrek aan kracht geen geld kunnen verdienen, niet worden gered. Er worden er meer gekocht. Ik hoop dat elke verdomde hooglander die paarden martelt in zijn volgende leven vastgebonden aan een kar zal leven..

De video werd al snel van Twitter verwijdert, daarom is hij ook hier niet te zien.
Het paard werd geslagen en er werd aan de leidsels getrokken, uiteindelijk stond het paard weer
en zaten de toeristen weer in de kar. Het derde incident dit jaar.

Ukash314    @Lukasz31415927

Kto korzysta z usług górali przy podjeździe do morskiego oka jest chujem i niech spierdala.
Iedereen die gebruik maakt van de diensten van Hooglanders bij het benaderen van Morskie Oko is een l** en moet naar de hel gaan.

Ik heb respect voor deze mensen, de Górale moeten zich diep schamen.

Een politica zei, " Ik heb er nog nooit van gehoord dat 2 paarden 10 mensen niet kunnen trekken.
Wat de "dame" vergat was de extra lange zware kar waar al die eikels in gaan zitten.  >:(  >:(

Leg desnoods een small spoor aan voor een kleine trein.