Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Lieve vrienden van Polenforum dit moest ik even kwijt (incl gestolen Video)

Gestart door Pieszyce, 10 mei 2024, 00:50

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Lieve vrienden van Polenforum dit moest ik even kwijt (incl gestolen Video)

De laatste dagen is een horror, zeker als men moet lezen dat Polen overspoelt lijkt te zijn door Russische agenten dankzij PiS. (het blijkt geen grap te zijn)

Ik loop zeg al vanaf de eerste PiS regering [2005], die met Jarosław, Lepper en Giertych, dat Ik PiS niet vertrouw omdat mijn getrainde politieke neus mij vertelde dat iets gigantisch stinkt. Te veel toevalligheden

Lepper werd vermoord, Barbara Blida hetzelfde en zo nog een aantal waarvan ik de namen op moet zoeken omdat ze "stiekem" er ineens niet meer waren. Laten we Smoleńsk niet vergeten want dat zou een volgende gigantische schok kunnen zijn.

Vandaag de dag vertalen is voor mij een echte horror, dankzij welke ik de laatste dagen slecht en onrustig slaap, want men komt aan het Polen wat in mijn hart zit.

Hoe kan een kleine man. Een man zonder gezin zonder kinderen, omdat hij niet van vrouwen houdt, [ik zal het netjes houden], Eeen man die regelmatig met vieze kleding en dit schoenen in de Sejm verschijnt, een land zo in zijn greep krijgen? Zien de meeste mensen dat zijn ongeïnteresseerdheid van hoe hij er uit ziet doorreikt naar hoe hij over de Polen denkt??   Heet liefste zou hij Polen totaal vernietigen.

Dat kan alleen met de hulp van Putler en een leger Russische agenten en om te kopen politici.

VERRAAD van een land, is gelijk aan HOOGVERRAAD.

In Polen betekent dat levenslang, hoewel in zulke gevallen de straf van Nicolae Ceaușescu en zijn vrouw mij beter past.

Waarom?

Omdat NIEMAND ZICH HET RECHT TOE MAG EIGENEN EEN LAND TOTAAL NAAR DE GORT TE HELPEN, ten gunste van hemzelf. Wees niet verbaast te moeten lezen, dat er veel PiS aanhangers ineens in Belarus of rusland opduiken.

Ik zou nog uren kunnen schrijven over wat ik voel en wat wij hier thuis bespreken, maar jullie mogen aannemen dat het mij moeilijk valt over verraders te schrijven want verraders komen niet in mijn kringen voor.

Hieronder een video, van een toespraak door Donald Tusk. Recht voor zijn raap richting PiS, ik heb hem geplaatst voor jullie partners zodat ze weten wat Tusk zei en wat een bende PiS is.
Geweldige eerlijk toespraak, recht uit zijn hart om die reden waardeer ik deze man.

Het heeft eerst te maken met een vertrouwensstem en dan verteld hij hoe hij alles ziet. Geweldig

Ik dank jullie.