Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Ziobro raakt in paniek

Gestart door Pieszyce, 31 mei 2024, 23:36

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Ziobro raakt in paniek
Groteske, angstaanjagende conferenties van soeverein Polen

31 mei 2024

Ik observeer (met voldoening) de terreur van de politici van Soeverein Polen, hun groteske, nerveuze conferenties, steeds langere uitwerkingen op internet, ik zie hoe ze geen draai hebben en ik vraag mezelf niet af of, maar welke van hen al aan het vallen is deel. En het enige dat op de agenda staat is het Justitiefonds, ze hebben ons nog tien keer meer genaaid met het Bosfonds - schrijft een bekende internetgebruiker.

– Dit is geen politiek spel meer. Ze weten dat ze politiek klaar zijn. En ze weten dat elk ministerie zulke "Mrazy" heeft. En elk ministerie is een dijk die tien keer groter is dan het Bosfonds. PiS weet het ook. En ze weten dat ambtenaren niet zullen sterven voor partizanen. En partizanen zullen niet sterven voor beschermers. Omdat ze nog geen veertig jaar oud zijn, kleine kinderen hebben, jonge vrouwen en een visie hebben op de beste jaren van hun leven in de gevangenis. En ze zullen er komen, daar bestaat geen twijfel over. Dat is de reden waarom ze over een paar ogenblikken zichzelf publiekelijk gaan bijten en vechten voor elk jaar minder achter de tralies. Dit is precies het stadium waar Kaczyński het meest bang voor is: het eerste herkenbare gezicht dat uit elkaar zal vallen. En precies deze fase zal de volgende zijn, voegt hij eraan toe.

Bron:  wiesci24.pl      język po Polsku

Pieszyce

In Paniek, maar dan toch niet in Polen.

Okiem Wiejskiego         @okiemtomkaw

Bruksela, dzielnica Ixelles, Zbyszek z Pati na spacerku. Przedwczoraj (30.05.2024). Mają się dobrze sikoreczki.
Brussel, wijk Elsene, Zbyszek [Ziobro] en Pati voor een wandeling. Eergisteren (30 mei 2024). Met de mezen gaat het goed.

Wanneer pakt men deze mensonterende ex. minister op?

Kan men gelijk beginnen de moord op Barbara Blida en Andrzej Lepper
te onderzoeken men zal tot verrassingen komen.

Tijd voor The Terminator, Arnold haal alles maar uit het vet.