Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

De Polen wil criminelen uit het soevereine Polen achter de tralies zien en dreigen met rechtszaken

Gestart door Pieszyce, 5 juni 2024, 23:13

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

De Polen wil criminelen uit het soevereine Polen achter de tralies zien en dreigen met rechtszaken

5  juni 2024

De verdorven rechtervleugel stal geld dat bedoeld was voor slachtoffers van misdaden en verdeelde het om electorale stemmen te kopen. Met andere woorden, een georganiseerde criminele groep was aan de macht en stal van Polen. Geen wonder dat mensen hen achter de tralies willen zien. Ondertussen dreigt Wójcik uit het soevereine Polen met rechtszaken.

– Iedereen die uitdrukkingen als "stal", "stal", "georganiseerde criminele groep", enz. gebruikt tegenover mijn gemeenschap, mag een rechtszaak verwachten - schreef Michał Wójcik van Soeverein Polen.

Veel mensen reageerden op deze woorden, waaronder Roman Giertych:

– Ik geef u het bezorgadres (kantooradres) Nowy Świat 35/4, Warschau of e-mail biuro@giertych-kancelaria.pl En ik wil u eraan herinneren dat sommige mensen (bijvoorbeeld ik) nog steeds de uitdrukking " maffia steelt van de armsten" als het gaat om soeverein Polen. Succes! – schreef advocaat Giertych.

Bron:  wiesci24.pl      język po Polsku

5  juni 2024

De verdorven rechtervleugel stal geld dat bedoeld was voor slachtoffers van misdaden en verdeelde het om electorale stemmen te kopen. Met andere woorden, een georganiseerde criminele groep was aan de macht en stal van Polen. Geen wonder dat mensen hen achter de tralies willen zien. Ondertussen dreigt Wójcik uit het soevereine Polen met rechtszaken.

– Iedereen die uitdrukkingen als "stal", "stal", "georganiseerde criminele groep", enz. gebruikt tegenover mijn gemeenschap, mag een rechtszaak verwachten - schreef Michał Wójcik van Soeverein Polen.

Veel mensen reageerden op deze woorden, waaronder Roman Giertych:

– Ik geef u het bezorgadres (kantooradres) Nowy Świat 35/4, Warschau of e-mail biuro@giertych-kancelaria.pl En ik wil u eraan herinneren dat sommige mensen (bijvoorbeeld ik) nog steeds de uitdrukking " maffia steelt van de armsten" als het gaat om soeverein Polen. Succes! – schreef advocaat Giertych.

Pieszyce

Jan Piński had scherpe kritiek op de woorden van Wójcik uit Soeverein Polen: onbeschaamdheid

5  juni 2024

Jan Piński, hoofdredacteur van Wieści24.pl, reageerde scherp op de inzending van Michał Wójcik uit Soeverein Polen.

– Iedereen die uitdrukkingen als "stal", "stal", "georganiseerde criminele groep", enz. gebruikt richting mijn gemeenschap, mag een rechtszaak verwachten - schreef Michał Wójcik.

– Onbeschaamdheid. Ja, "jouw omgeving" heeft het Justitiefonds beroofd/gestolen en heeft zich gedragen als een georganiseerde criminele groep (adres voor de rechtszaak via DM, als je wilt). Het parket van Ziobro vervolgde de onschuldige en beschermde criminelen. Ik herinner me hoe in 1998, op weg naar de universiteit, zoals elke ochtend, bij het niet meer bestaande monument van de 4 Slapers, een zakkenroller een oudere man wilde beroven. Hij pakte zijn hand terwijl hij die in zijn zak stopte en riep: laat hem met rust, dief. De dief en twee van zijn vrienden stapten in de tram. De oudere heer deed dat ook en ging naar de bestuurderskant. En de dief liep energiek naar de oude man toe en riep verontwaardigd: 'Je noemde me een dief!' Hij stopte omdat ik energiek mijn bril afzette en besloot met mijn vrienden de tram te verlaten - Jan Piński gaf commentaar op de woorden van Wójcik.

Pieszyce

Zij die de commissies volgen weten dat Wójcik niets anders is dan een Aso in een net pak.

Bij elke commissie moet hij gecorrigeerd worden.

Heeft een enorme hoge bloeddruk, dus iedereen wacht tot zij hoofd explodeert.

Vreselijke man, zonder enige rede of fatsoen.  >:(  >:(