Polenforum.nl Polenforum.nl

Nieuws - links - informatie en forum over Polen

Sinds 7 januari 2004

Jacek Kurski schopte zijn zoon het huis uit

Gestart door Pieszyce, 7 juni 2024, 00:13

Vorige topic - Volgende topic

Pieszyce

Jacek Kurski schopte zijn zoon het huis uit
Voormalig president van TVP PiS geschrokken van de vraag over wraak op zijn ex-vrouw en kinderen

5  juni 2024

De echte gezichten van PiS.

De voormalige president van TVP PiS, Jacek Kurski, strijdt voor een mandaat als Europarlementariër. Hij heeft immuniteit en een nieuwe baan nodig.

Een paar dagen voor de stemming gaf hij een interview aan Journalist. Tot zijn schrik hoorde de PiS-kandidaat een vraag over zijn zoon.

De journalist herinnerde hem aan zijn scheiding en conflict met zijn oudste zoon. Zoals "Fakt" ooit beschreef, moest Antoni Kurski als straf uitgeschreven worden omdat hij de kant van zijn moeder koos.

Vastgesteld werd dat in deze zaak een administratieve procedure aanhangig was.

De journalist vroeg Kurski waarom hij zijn zoon van zijn huis beroofde. De PiS-kandidaat verborg zijn verlegenheid niet toen hij deze vraag hoorde.

- Nee, zo is het... Laten we de rapporten niet behandelen. Hij wilde de zaak kort houden.

Tenslotte drukte hij eraan toe:

– Ik denk dat ik me gewoon niet herinnerde dat hij zich waarschijnlijk zonder mijn medeweten had geregistreerd, omdat ik het huis wilde verhuren en het uiteindelijk heb verkocht, dus hij moet vrij zijn geweest van dit soort registratie. Het was dus een volkomen incidentele situatie, het maakte niet uit, zei hij, maar het was duidelijk dat het een heel ongemakkelijk onderwerp was.

Bron: Radio Zet

Bron:  wiesci24.pl      język po Polsku

Pieszyce

Het echte gezicht van een PiS adept.

Trouwen kinderen krijgen naar Jan Paweł II gaan om je te laten zegenen . . .

Een paar jaar later een blondje zien die wat gemakkelijker was . .

Vrouw verstoten en terroriseren, je vorige huwelijk via via ongeldig laten verklaren en opnieuw trouwen.

NU ook nog even de kinderen uit je eerste huwelijk uit huis schoppen.

Iemand nog respect voor deze droeftoeter?? IK in ieder geval niet.  >:(  >:(